Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 582644)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bežen, Ante ; Puljak, Lucija
hrvatski
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi
Dječji je intelektualni razvoj u mlađoj školskoj dobi obilježen konkretnim mišljenjem. Zbog toga točan i logičan zaključak učenici mogu donijeti samo na temelju konkretnih operacija ili stvarnoga iskustva. Nasuprot tome, pri obradi pisanoga teksta očekuje se da razumiju i objašnjavaju pojave i procese o kojima nemaju neposrednoga iskustva, koje su hipotetske i apstraktne. To često nadilazi njihove jezičnointelektualne mogućnosti.
konkretne intelektualne operacije; vanjsko vrjednovanje; egocentrično ponašanje učitelja; jezično motrište učenika; prazni verbalizam
nije evidentirano
engleski
Pupil`s developmental abilities and teacher`s expectations of language communication at an early school age
nije evidentirano
concrete intellectual operations; external evaluation; egocentric teacher behavior; pupil`s language observation; empty verbalization
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika
Bežen, A., Majhut, B.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)
Podaci o skupu
Četvrti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)
ostalo
11.11.2010-13.11.2010
Zagreb, Hrvatska