Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 582644)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bežen, Ante ; Puljak, Lucija Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi // Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika / Bežen, A., Majhut, B. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010

Podaci o odgovornosti

Bežen, Ante ; Puljak, Lucija

hrvatski

Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi

Dječji je intelektualni razvoj u mlađoj školskoj dobi obilježen konkretnim mišljenjem. Zbog toga točan i logičan zaključak učenici mogu donijeti samo na temelju konkretnih operacija ili stvarnoga iskustva. Nasuprot tome, pri obradi pisanoga teksta očekuje se da razumiju i objašnjavaju pojave i procese o kojima nemaju neposrednoga iskustva, koje su hipotetske i apstraktne. To često nadilazi njihove jezičnointelektualne mogućnosti.

konkretne intelektualne operacije; vanjsko vrjednovanje; egocentrično ponašanje učitelja; jezično motrište učenika; prazni verbalizam

nije evidentirano

engleski

Pupil`s developmental abilities and teacher`s expectations of language communication at an early school age

nije evidentirano

concrete intellectual operations; external evaluation; egocentric teacher behavior; pupil`s language observation; empty verbalization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika

Bežen, A., Majhut, B.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)

Podaci o skupu

Četvrti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)

ostalo

11.11.2010-13.11.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija