Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorijske odrednice i praktično mjerenje učinkovitosti prodaje (CROSBI ID 369775)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Razum, Andrea Teorijske odrednice i praktično mjerenje učinkovitosti prodaje / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Razum, Andrea

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Teorijske odrednice i praktično mjerenje učinkovitosti prodaje

Stalni pritisci globalizacije i drugih čimbenika koji su rezultat smanjenog gospodarskog rasta dodatno naglašavaju imperativ pronalaženja veće učinkovitosti i superiornog učinka prodajne organizacije. Temeljni cilj ovog rada je raspoznati i analizirati glavne izvore prodajne učinkovitosti, te ponuditi smjernice za unaprijeđenje uobičajene prodajne prakse. Predmet provedenog empirijskog istraživanja bio je identificirati izvore učinkovitosti prodajne organizacije na osnovu usporedbe dvije skupine organizacija ; onih relativno visoke i niske prodajne učinkovitosti. Koncept prodajne učinkovitosti poduzeća promatrao se kroz pet zasebnih čimbenika: aktivnosti prodajnog menadžmenta, obilježja prodavača, dizajn prodajne organizacije, učinkovitosti prodavača s obzirom na njihove rezultate te njihovo ponašanje. Analizom rezultata došlo se do zaključka kako su najznačajniji izvori prodajne učinkovitosti aktivnosti prodajnog menadžmenta usmjerene praćenju i nagrađivanju prodavača, te da prodajni menadžeri u učinkovitim organizacijama iskazuju puno veće zadovoljstvo strukturom prodajnih područja. Prodavači u učinkovitim organizacijama imaju visoku razinu motivacije i privrženosti te imaju značajno veću učinkovitost u ostvarivanju prodajnih rezultata nego li je to slučaj u manje učinkovitim organizacijama. Istraživanje predstavlja dopunu istraživanjima provedenim u svijetu, a posebno doprinosi izuzetno malom broju istraživanja o funkciji upravljanja prodajom na području Republike Hrvatske. Za potpuniju analizu potrebno bi bilo obuhvatiti veći broj ispitanika, u model uključiti varijable iz vanjskog okruženja te ispitati potencijalni utjecaj vrste proizvoda i gospodarske grane poduzeća.

prodajna učinkovitost; prodajni menadžeri; učinkovitost prodavača; dizajn prodajne organizacije; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Theoretical implications and practical measurment of sales effectiveness

nije evidentirano

Sales effectiveness; Sales managers; Salesforce effectiveness; Sales organization design; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

122

06.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija