Teorije matičnih znanosti u ranom učenju/poučavanju (hrvatskoga)jezika (CROSBI ID 582640)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bežen, Ante
hrvatski
Teorije matičnih znanosti u ranom učenju/poučavanju (hrvatskoga)jezika
U teorijskom oblikovanju koncepcija ranoga učenja/poučavanja (hrvatskoga)jezika kao nastavnog predmeta otvara se pitanje utjecaja tih teorija na nastavnu praksu, tj. da li se i što se te na koji način iz tih teorija jezika i umjentosti ugrađuje u nastavni proces preko nastavnih strategija, odnosno metodičkih teorija. Učenje i poučavanje jezika, književnosti i medija ne bi naime smjelo ići mimo ili bez povezanosti sa zbivanjima u matičnim znanostima ako žele biti u duhu tih znanosti, odnosno vremena u kojemu škola djeluje.
rano poučavanje (hrvatskoga)jezika; matične znanosti; znanstveni sustav; lingvistika; znanost o književnosti
nije evidentirano
engleski
Theories of mother sciences in early (Croatian) language learning/teaching
nije evidentirano
early (Croatian) language learning; mother sciences; scientific system; linguistics; literary science
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Četvrti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)
pozvano predavanje
11.11.2011-13.11.2011
Zagreb, Hrvatska