Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 55848

Ispitivanje javnog mnijenja


Renko, Nataša
Ispitivanje javnog mnijenja // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 197-206


Naslov
Ispitivanje javnog mnijenja
(Public Opinion Research)

Autori
Renko, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Poslovni Business to Business Marketing

Urednik/ci
Rocco, Fedor

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
1998

Raspon stranica
197-206

ISBN
953-0-30319-X

Ključne riječi
javno mnijenje, društvena istraživanja
(public opinion, social research)

Sažetak
Javno mnijenje je pojava koja se temelji na razmjeni ljudskih misli i stvara na osnovi mišljenja svih članova zajednice. Pojavljuje se i razvija na određenom stupnju razvijenosti nekog društva. Iako se ispitivanje javnog mnijenja u teoretskom i praktičnom smislu primjenjuje u mnogim područjima društvenih znanosti, na primjer u filozofiji, psihologiji, sociologiji i komunikologiji, a osobito u politici i novinarstvu, ono ima važno mjesto i ulogu u marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067006

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Renko, Nataša
Ispitivanje javnog mnijenja // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 197-206
Renko, N. (1998) Ispitivanje javnog mnijenja. U: Rocco, F. (ur.) Poslovni Business to Business Marketing. Zagreb, Školska knjiga, str. 197-206.
@inbook{inbook, author = {Renko, N.}, editor = {Rocco, F.}, year = {1998}, pages = {197-206}, keywords = {public opinion, social research}, isbn = {953-0-30319-X}, title = {Public Opinion Research}, keyword = {public opinion, social research}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }