Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ispitivanje javnog mnijenja (CROSBI ID 25683)

Prilog u knjizi | ostalo

Renko, Nataša Ispitivanje javnog mnijenja // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 197-206-x

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša

hrvatski

Ispitivanje javnog mnijenja

Javno mnijenje je pojava koja se temelji na razmjeni ljudskih misli i stvara na osnovi mišljenja svih članova zajednice. Pojavljuje se i razvija na određenom stupnju razvijenosti nekog društva. Iako se ispitivanje javnog mnijenja u teoretskom i praktičnom smislu primjenjuje u mnogim područjima društvenih znanosti, na primjer u filozofiji, psihologiji, sociologiji i komunikologiji, a osobito u politici i novinarstvu, ono ima važno mjesto i ulogu u marketingu.

javno mnijenje, društvena istraživanja

nije evidentirano

engleski

Public Opinion Research

nije evidentirano

public opinion, social research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

197-206-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Rocco, Fedor

Zagreb: Školska knjiga

1998.

953-0-30319-X

Povezanost rada

Ekonomija