izvor podataka: crosbi
!
Ispitivanje javnog mnijenja (CROSBI ID 25683)
Prilog u knjizi | ostalo
Renko, Nataša
Ispitivanje javnog mnijenja // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 197-206-x
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša
hrvatski
Ispitivanje javnog mnijenja
Javno mnijenje je pojava koja se temelji na razmjeni ljudskih misli i stvara na osnovi mišljenja svih članova zajednice. Pojavljuje se i razvija na određenom stupnju razvijenosti nekog društva. Iako se ispitivanje javnog mnijenja u teoretskom i praktičnom smislu primjenjuje u mnogim područjima društvenih znanosti, na primjer u filozofiji, psihologiji, sociologiji i komunikologiji, a osobito u politici i novinarstvu, ono ima važno mjesto i ulogu u marketingu.
javno mnijenje, društvena istraživanja
nije evidentirano
engleski
Public Opinion Research
nije evidentirano
public opinion, social research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
197-206-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove