Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 55826

Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu


Renko, Nataša
Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 163-196


Naslov
Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu
(Marketing research in business to business and industrial marketing)

Autori
Renko, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Poslovni Business to Business Marketing

Urednik/ci
Rocco, Fedor

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
1998

Raspon stranica
163-196

ISBN
953-0-30319-X

Ključne riječi
marketing, istraživanje tržišta, industrijski marketing
(marketing, marketing research, industrial marketing)

Sažetak
Poslovni i industrijski marketing zahtijevaju sve više informacija. Da bi informiranje bilo učinkovitije nužni su MIS i istraživanje tržišta. Ovo poglavlje fokusiralo se na MIS i istraživanje tržišta sa specifičnom primjenom na industrijsko tržište. Opisana je važnost istraživanja tržišta, dane su specifične definicije, te razlike između istraživanja tržišta krajnje potrošnje i industrijske potrošnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067006

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Renko, Nataša
Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 163-196
Renko, N. (1998) Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu. U: Rocco, F. (ur.) Poslovni Business to Business Marketing. Zagreb, Školska knjiga, str. 163-196.
@inbook{inbook, author = {Renko, N.}, editor = {Rocco, F.}, year = {1998}, pages = {163-196}, keywords = {marketing, marketing research, industrial marketing}, isbn = {953-0-30319-X}, title = {Marketing research in business to business and industrial marketing}, keyword = {marketing, marketing research, industrial marketing}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }