Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 557653

Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja


Lalić, Dražen, Kunac, Suzana
Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja, Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2010 (monografija)


Naslov
Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja
(Election Campaigns in Croatia: Two Studies on Three Electoral Contests)

Autori
Lalić, Dražen, Kunac, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
180

ISBN
978-953-6457-55-7

Ključne riječi
izbori; kampanje; mediji
(elections; campaigns; media)

Sažetak
U knjizi se prezentiraju rezultati istraživanja izbornih kampanja u Hrvatskoj 2003. i 2007. godine koja su provedena u sklopu rada na projektima "Izbori, stranke i parlament u Republici Hrvatskoj" i "Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike". Knjiga sadrži dvije studije, od kojih se perva odnosi na usporedbu televizijskog oglašavanja stranaka u kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj, a u drugoj se analizira utjecaj kampanja HDZ-a i SDP-a na ishod izbora 2007. kod nas. Istraživanja na osnovu kojih su napisane te dvije studije provedena su različitim metodama: analizom sadržaja, anketom, semiotičkom analizom te nekim pomoćnim metodama

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Zrinjka Peruško, )

Ustanove
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dražen Lalić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lalić, Dražen, Kunac, Suzana
Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja, Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2010 (monografija)
Lalić, Dražen, Kunac, Suzana (2010) Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja. Zagreb, Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, collectioneditor = {Zako\v{s}ek, Nenad}, year = {2010}, pages = {180}, keywords = {elections, campaigns, media}, isbn = {978-953-6457-55-7}, title = {Election Campaigns in Croatia: Two Studies on Three Electoral Contests}, keyword = {elections, campaigns, media}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }