Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja (CROSBI ID 8925)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Lalić, Dražen, Kunac, Suzana
Zakošek, Nenad
hrvatski
Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja
U knjizi se prezentiraju rezultati istraživanja izbornih kampanja u Hrvatskoj 2003. i 2007. godine koja su provedena u sklopu rada na projektima "Izbori, stranke i parlament u Republici Hrvatskoj" i "Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike". Knjiga sadrži dvije studije, od kojih se perva odnosi na usporedbu televizijskog oglašavanja stranaka u kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj, a u drugoj se analizira utjecaj kampanja HDZ-a i SDP-a na ishod izbora 2007. kod nas. Istraživanja na osnovu kojih su napisane te dvije studije provedena su različitim metodama: analizom sadržaja, anketom, semiotičkom analizom te nekim pomoćnim metodama
izbori; kampanje; mediji
nije evidentirano
engleski
Election Campaigns in Croatia: Two Studies on Three Electoral Contests
nije evidentirano
elections; campaigns; media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
2010.
978-953-6457-55-7
180
objavljeno