Korelacije nastave tjelesne i zdrastvene kulture i matematike u osnovnoj školi (CROSBI ID 582414)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rogulj, Nenad ; Rogulj, Gordana ; Kovačević Željko
hrvatski
Korelacije nastave tjelesne i zdrastvene kulture i matematike u osnovnoj školi
Prezentirani su neke mogućnosti povezivanja nastavnog gradiva iz predmeta tjelesne i zdravstvene kulture i matematike u osnovnoj školi. Naravno znatan dio navedenih kinezioloških sadržaja i operatora nastave TZK moguće je uz odgovarajuću adaptaciju implementirati i izravno u nastavu iz matematike u učionici. Integracija gradiva i primjena metoda i metodičkih oblika rada iz nastave tjelesne i zdravstvene kulture može u velikoj mjeri olakšati usvajanje apstraktnih pojmova iz matematike i na jednostavan i zanimljiv način pospješiti razumijevanje i primjenu računskih operacija učenicima. Učenje matematike kroz igru, natjecanje i motoričke zadatke pozitivno doprinosi sinergiji i cjelovitosti utjecaja nastavnog procesa na sve dimenzije antropološkog statusa učenika i značajno pridonosi njegovoj utilitarnosti.
korelacije ; tjelesna i zdravstvena kultura ; matematika
nije evidentirano
engleski
Correlations between physical education and mathematics in primary school
nije evidentirano
correlations ; physical education ; mathematics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
477-481.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
20. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : zbornik radova
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
953-95082-7-4
Podaci o skupu
20. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske.Dijagnostika u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
predavanje
21.06.2011-25.06.2011
Poreč, Hrvatska