Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija (CROSBI ID 8905)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Mihić, Mirela Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010

Podaci o odgovornosti

Mihić, Mirela

hrvatski

Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija

Knjiga ima za cilj upoznati čitatelje s ponašanjem potrošača u različitim kulturama, s naglaskom na različitost njihovog načina razmišljanja, navika, očekivanja, vrijednosti, motiva i stavova, te objasniti čimbenike koji takvim razlikama doprinose, kako bi se iste razumjele i uvažavale pri osmišljavanju strategije i programa kroskulturne marketinške komunikacije i poslovanja/pregovaranja s inozemnim poslovnim partnerima.

kultura; kroskulturno ponašanje potrošača; kroskulturna marketinška komunikacija; kroskulturno pregovaranje u prodaji

nije evidentirano

engleski

Cross-Cultural Consumer Behaviour and Marketing Communications

nije evidentirano

Culture; Cross-Cultural Consumer Behaviour; Cross-Cultural Marketing Communications; Cross-Cultural Negotiations in Personal Selling

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

2010.

978-953-281-030-1

257

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija