Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija (CROSBI ID 8905)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Mihić, Mirela
hrvatski
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija
Knjiga ima za cilj upoznati čitatelje s ponašanjem potrošača u različitim kulturama, s naglaskom na različitost njihovog načina razmišljanja, navika, očekivanja, vrijednosti, motiva i stavova, te objasniti čimbenike koji takvim razlikama doprinose, kako bi se iste razumjele i uvažavale pri osmišljavanju strategije i programa kroskulturne marketinške komunikacije i poslovanja/pregovaranja s inozemnim poslovnim partnerima.
kultura; kroskulturno ponašanje potrošača; kroskulturna marketinška komunikacija; kroskulturno pregovaranje u prodaji
nije evidentirano
engleski
Cross-Cultural Consumer Behaviour and Marketing Communications
nije evidentirano
Culture; Cross-Cultural Consumer Behaviour; Cross-Cultural Marketing Communications; Cross-Cultural Negotiations in Personal Selling
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
2010.
978-953-281-030-1
257
objavljeno