Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje (CROSBI ID 45240)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf
hrvatski
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje
Samoposluţne (engl. self-service) tehnologije su tehnološka rješenja koja omogućavaju kupcima korištenje usluga bez izravne podrške i pomoći prodajnog osoblja. Primjeri su samoposluţne blagajne i prijenosni skeneri, koje vodeći maloprodavači uspješno koriste za kreiranje dodatne usluge kupcima. Istraţivanje je pokazalo da su samoposluţne tehnologije prisutne na trţištima Hrvatske, Slovenije i Srbije, dok u Bosni i Hercegovini još nisu primijenjene. Kupci su pozitivno reagirali na nove tehnologije i usluge u kupnji, na nekim trţištima čak i uz neočekivane koristi za maloprodavače. Primjena samoposluţnih tehnologija moţe biti osnova za kreiranje bolje trţišne pozicije za maloprodavače proizvoda svakodnevne potrošnje u zemljama Jugoistočne Europe.
samoposlužne tehnologije, maloprodaja, tržišno pozicioniranje, Jugoistočna Europa
nije evidentirano
engleski
Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing
nije evidentirano
self-service technologies, retail, market positioning, CEE
nije evidentirano
Podaci o prilogu
153-166.
objavljeno
Podaci o knjizi
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2012.
978-953-6025-50-3