Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača (CROSBI ID 369565)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jakešević, Pavo
Tomašević Lišanin, Marija
Ozimec, Kristina
hrvatski
Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača
U radu je posebna pozornost posvećena apelima koji se koriste u oglašavanju i načinu na koji ti apeli djeluju na stavove potrošača. Svaki potrošač tijekom svoga života razvija vlastite stavove o drugim osobama, proizvodima, uslugama i situacijama. Kako su svi ljudi različiti tako se i stavovi razlikuju od osobe do osobe, zbog čega je teško djelovati na njihovu promjenu. Osim što je na stavove potrošača teško djelovati, oni se i veoma sporo mijenjaju, međutim na njih se može utjecati. Jedan od načina utjecaja na stavove je putem apela koji se koriste u oglašavanju. Apeli predstavljaju jedan zanimljiv element koji svojom kreativnošću može pobuditi određene osjećaje i emocije kod potrošača, te ne taj način utjecati na potrošača i na njegove do tada stečene stavove. Da bi utjecaj apela na stavove potrošača bio što veći i učinkovitiji, vrlo je važno da apeli budu usklađeni sa samim stavovima, sa proizvodom ili uslugom koja se oglašava, te da se koriste na pravilan način. Samo se na taj način može ostvariti onaj glavni, temeljni cilj, a to je utjecaj na stavove i usmjeravanje potrošača ka željenom ponašanju.
stavovi; apeli; oglašavanje.
nije evidentirano
engleski
Impact of appeals in advertising on consumers attitudes
nije evidentirano
attitudes; appeals; advertising.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
17.05.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb