Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj marketinga na tržišnu uspješnost filma (CROSBI ID 369564)

Ocjenski rad | diplomski rad

Udovičić, Renata Utjecaj marketinga na tržišnu uspješnost filma / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Udovičić, Renata

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec, Kristina

hrvatski

Utjecaj marketinga na tržišnu uspješnost filma

Američka filmska industrija jedna je od najznačajnijih grana američkog gospodarstva. Film je najunosniji i najprofitabilniji izvozni proizvod SAD-a što pokazuje i činjenica da su dionice filmske korporacije Disney već godinama među vodećim pozicijama NYSE (New York Stock Exchange). Kako je moguće da je Hollywood tako uspješan i gotovo nedodirljiv? Odgovor leži u detaljno razrađenom planu marketinga svakog pojedinog filma. Svjedoci smo sve veće konkurencije na filmskom tržištu, zatrpavanjem sve većim i većim brojem snimljenih filmova. Više nije dovoljno da film ima dobru priču, da je dobro režiran ili ima poznate glumce. Kvaliteta filma ne osigurava njegov uspjeh, iako je nužan preduvjet. Film, kao i sve više drugih tipova proizvoda, počela je prodavati razrađena strategija marketinga, dodatna vrijednost, inovativnost u pristupu i interaktivnost u komunikaciji. Marketing filma započinje već u ranoj fazi stvaranja ideje i nastavlja se kroz proizvodnju, distribuciju, ali i nakon prikazivanja samog filma kroz postprodajne aktivnosti. Tako se marketing filma definira kao svaka aktivnost koja potpomaže doseg ciljne skupine kroz cijeli životni ciklus filma. Osnovni problem koji će se pokušati riješiti pisanjem ovog diplomskog rada je analiza i jasniji prikaz izravnog utjecaja različitih strategija marketinga na uspjeh filma. Drugim riječima, istražiti kako se marketing može koristiti kao alat pospješivanja prodaje dobrog, ali i lošeg filma. Pri tome se termin 'loš' i 'dobar' film temelji se na činjenici kako je ocijenjen od strane profesionalnih stručnjaka, a ne na subjektivnom stavu nas kao gledatelja.

marketing; film marketing

nije evidentirano

engleski

The impact of marketing on movie success

nije evidentirano

marketing; movie marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

100

12.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija