Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izgradnja marke poslodavca (CROSBI ID 369558)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tikvić, Mia Izgradnja marke poslodavca / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Ozimec, Kristina (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Tikvić, Mia

Tomašević Lišanin, Marija

Ozimec, Kristina

hrvatski

Izgradnja marke poslodavca

Područje istraživanja ovog diplomskog rada je marka poslodavca odnosno njena izgradnja, drugim riječima brendiranje poslodavca. Cilj rada je otkriti koje karakteristike studenti najviše cijene kod poduzeća i koja obilježja u njihovoj svijesti čine „idealnog“ poslodavca. Nakon određenja područja istraživanja i postavljanja hipoteza, pristupa se definiranju ključnih pojmova kako bi rad bio što jasniji i jednostavan za praćenje. Pri tome su objašnjeni pojam marke i ključne vrste marki, pojmovi poput poslodavčeve ponude vrijednosti i poslodavca prvog izbora, razgraničena uloga odjela ljudskih potencijala i odjela marketinga, prezentirani razlozi i koristi od izgradnje marke poslodavca, kao i sam proces kreiranja spomenute marke, te na kraju razjašnjena uloga zaposlenika u izgradnji marke poslodavca. Prilikom pisanja su korišteni sekundarni izvori podataka koji uključuju knjige, brojne znanstvene i stručne članke, magistarske i doktorske radove te Internet, a na kraju je provedeno istraživanje za čije su potrebe prikupljeni primarni podaci kreiranjem i slanjem anketnog upitnika. Rezultati do kojih se istraživanjem došlo mogu poslužiti poduzećima odnosno poslodavcima da na temelju njih kreiraju svoju ponudu vrijednosti i započnu izgradnju marke poslodavca koja je ključ uspjeha u zadržavanju postojećih zaposlenika i privlačenju budućih stručnjaka.

marka poslodavca; brendiranje poslodavca; poslodavac prvog izbora; poslodavčeva ponuda vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Employer branding

nije evidentirano

employer brand; employer branding; employer of choice; employer value proposition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

27.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija