Izgradnja marke poslodavca (CROSBI ID 369558)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tikvić, Mia
Tomašević Lišanin, Marija
Ozimec, Kristina
hrvatski
Izgradnja marke poslodavca
Područje istraživanja ovog diplomskog rada je marka poslodavca odnosno njena izgradnja, drugim riječima brendiranje poslodavca. Cilj rada je otkriti koje karakteristike studenti najviše cijene kod poduzeća i koja obilježja u njihovoj svijesti čine „idealnog“ poslodavca. Nakon određenja područja istraživanja i postavljanja hipoteza, pristupa se definiranju ključnih pojmova kako bi rad bio što jasniji i jednostavan za praćenje. Pri tome su objašnjeni pojam marke i ključne vrste marki, pojmovi poput poslodavčeve ponude vrijednosti i poslodavca prvog izbora, razgraničena uloga odjela ljudskih potencijala i odjela marketinga, prezentirani razlozi i koristi od izgradnje marke poslodavca, kao i sam proces kreiranja spomenute marke, te na kraju razjašnjena uloga zaposlenika u izgradnji marke poslodavca. Prilikom pisanja su korišteni sekundarni izvori podataka koji uključuju knjige, brojne znanstvene i stručne članke, magistarske i doktorske radove te Internet, a na kraju je provedeno istraživanje za čije su potrebe prikupljeni primarni podaci kreiranjem i slanjem anketnog upitnika. Rezultati do kojih se istraživanjem došlo mogu poslužiti poduzećima odnosno poslodavcima da na temelju njih kreiraju svoju ponudu vrijednosti i započnu izgradnju marke poslodavca koja je ključ uspjeha u zadržavanju postojećih zaposlenika i privlačenju budućih stručnjaka.
marka poslodavca; brendiranje poslodavca; poslodavac prvog izbora; poslodavčeva ponuda vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Employer branding
nije evidentirano
employer brand; employer branding; employer of choice; employer value proposition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
27.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb