Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

LMS tvrtke Cognita-primjena u obrazovanju studenata Sveučilišta u Zadru (CROSBI ID 582236)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zekanović-Korona, Ljiljana ; Ražnjević, Marijana ; Krce Miočić, Božena LMS tvrtke Cognita-primjena u obrazovanju studenata Sveučilišta u Zadru // The Future of Information Sciences: INFuture 2011-Information Sciences and e-Society / Billenness, Clive ; Hemera, Annette ; Mateljan, Vladimir et al. (ur.). Zagreb: Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet , Sveučilište u Zagrebu, 2011. str. 209-216

Podaci o odgovornosti

Zekanović-Korona, Ljiljana ; Ražnjević, Marijana ; Krce Miočić, Božena

hrvatski

LMS tvrtke Cognita-primjena u obrazovanju studenata Sveučilišta u Zadru

Primjena novih obrazovnih tehnologija u obrazovanju studenata i učenika kao i svih osoba uključenih u obrazovni sustav imperativ je današnjeg vremena. LMS tvrtke Cognita je programski alat za izradu elektronskih obrazovnih sadržaja koji se koriste kako u obrazovanju na daljinu, tako i kao dopuna tradicionalnom načinu obrazovanja. U ovom radu daje se prikaz upotrebe LMS tvrtke Cognita kao sustava za učenje na daljinu u obrazovanju studenata. Ispitivanje je provedeno na uzorku od sto studenata Sveučilišta u Zadru koji su imali priliku koristiti sustav za učenje tvrtke Cognita. Metodom anketnog upitnika studenti su nakon korištenja sustava za učenje na daljinu procijenili nastavne sadržaje, online testove, funkcionalnost samoga sustava, te komunikaciju unutar sustava. Ovim radom istražila se kvaliteta kreiranih obrazovnih sadržaja i korisnost informacija i ovakvog načina obrazovanja studenata, kao prednosti i nedostatci ovakvog oblika obrazovanja u odnosu na tradicionalnu nastavu. Istovremeno se istražilo koliko studenti koriste obrazovne tehnologije. Podaci dobiveni istraživanjem obrađivani su metodama deskriptivne statistike pomoću programskog paketa Statistica. Informatizacija obrazovanja postaje dijelom obrazovanja društva i temeljnom pretpostavkom kvalitetnijeg obrazovanja mladih.

tehnologija; obrazovanje; učenje na daljinu; Internet; multimedija

nije evidentirano

engleski

Cognita’s LMS and its Application in the University of Zadar Students’ Education

nije evidentirano

technology; educations; distance learning; Internet; multimedia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

209-216.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Billenness, Clive ; Hemera, Annette ; Mateljan, Vladimir ; Banek Zorica, Mihaela ; Stančić, Hrvoje ; Seljan, Sanja

Zagreb: Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet , Sveučilište u Zagrebu

978-953-175-408-8

Podaci o skupu

INFuture2011 - Information Sciences and e-society

ostalo

09.11.2011-11.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti