Zašto studenti 6.godine medicine nastavu iz medicinske etike ne smatraju važnom? (CROSBI ID 582191)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lucija, Murgić ; Pavleković, Gordana ; Brborović, Ognjen
hrvatski
Zašto studenti 6.godine medicine nastavu iz medicinske etike ne smatraju važnom?
Nastava iz medicinske etike predstavlja veliki izazov. Studenti 6. godine medicine ne uviđaju vrijednost formalne nastave iz medicinske etike koja im se predaje pri kraju studijske naobrazbe. S obzirom da je uočena jedino razlika vrednovanja važnosti medicinske etike prema spolu i vrednovanju važnosti drugih predmeta, posebno javnozdravstevnih, a to su faktori na koje se ne može utjecati jer su svojstveni svakom studentu ponaosob, jedino je moguće utjecati i prilagoditi oblik nastave. U radu su ponuđeni razni oblici odvijanja formalne nastave koji se moraju upotpunjavati s tzv neformalnim oblicima koje pruža liječničko osoblje svojim uzorom. Od presudne je važnosti uloga i primjer nastavnika/mentora koji se također za to trebaju ozbiljno educirati. Studenti, budući liječnici moraju shvatiti da će nastava iz etike biti proces tijekom cijele njihove med karijere. To je potrebno kako ne bi zaostajali za sve većim i kompleksnijim etičkim dilemama moderne medicine.
medicinska edukacija; medicinska etika
nije evidentirano
engleski
Why do 6th year medical students consider medical ethics curriculum as unnecessary?
nije evidentirano
medical education; medical ethics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unaprjeđenja zdravlja - zbornik radova
Podaci o skupu
2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unaprjeđenja zdravlja
predavanje
13.10.2010-16.10.2010
Zagreb, Hrvatska