Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

U prilog holističkom pristupu kurikulumu likovne kulture u ranom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 582107)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Balić Šimrak, Antonija ; Šverko, Iva ; Županić Benić, Marijana U prilog holističkom pristupu kurikulumu likovne kulture u ranom odgoju i obrazovanju // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju / Žabčić, Danijel ; Balić Šimrak, Antonija ; Levačić, Ljubomir et al. (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 51-62

Podaci o odgovornosti

Balić Šimrak, Antonija ; Šverko, Iva ; Županić Benić, Marijana

hrvatski

U prilog holističkom pristupu kurikulumu likovne kulture u ranom odgoju i obrazovanju

Stvaralaštvo je spontani put u kojem na početku ne znamo kuda ćemo dospjeti ; u tom procesu nije primarno stići na zadani cilj jer rezultat uvelike ovisi o spontanosti i neočekivanoj promjeni zadanog pravca. Racionalno razmišljanje, tako zastupljeno u našim obrazovnim programima, tek je dio cjelovitog psihološkog funkcioniranja djeteta. Škola treba omogućiti razvoj svih potencijala djeteta – emocionalnih, intelektualnih i kreativnih. Upravo slobodna i opuštena atmosfera na satovima umjetnosti može služiti kao poticaj za razvoj kreativnosti i prihvaćanje vlastite emocionalnosti, te time biti ključ za razvoj učenika u potpune osobe. Upravo zato važno je poticati djecu da što slobodnije izraze svoj doživljaj, kako bi produkt njihova rada proizišao iz njihove iskrenosti, kreativnosti i originalnosti. Učenicima treba pružiti više vremena unutar kojeg se mogu likovno izraziti, pružiti im mogućnost istraživanja različitih medija i prirodnog okruženja, ohrabrivati ih za različite načine likovnog izražavanja i ukazati na važnost njihova rada. Odgajatelji ili učitelji trebaju istraživati umjetnost s djecom i otkrivati prisutnost umjetnosti u svemu što nas okružuje. Proces upoznavanja umjetnosti, koji se događa u vrtiću i školi trebao bi se sastojati i od pripreme učenika da se kritički odnose prema radu drugih, te da budu u kontaktu sa svjetski značajnim likovnim djelima, preko posjeta galerijama, muzejima. U takvom pogledu na likovno stvaralaštvo ogleda se holistički pristup kurikulumu likovne kulture.

umjetnost, holistički pristup, stvaralaštvo, dijete, osobnost, autentičnost

nije evidentirano

engleski

The advantage of a holistic approach to the art curriculum in early education

nije evidentirano

art, holistic approach, creativity, child, personality, authenticity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-62.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju

Žabčić, Danijel ; Balić Šimrak, Antonija ; Levačić, Ljubomir ; Horvat Blažinović, Kristina

Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-44-1

Podaci o skupu

5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Znanost o umjetnosti