Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Knjižnični prostor kao čimbenik kvalitete visokoškolske knjižnice: na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku (CROSBI ID 369255)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hercog, Tanja Knjižnični prostor kao čimbenik kvalitete visokoškolske knjižnice: na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku / Kornelija Petr Balog (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Hercog, Tanja

Kornelija Petr Balog

hrvatski

Knjižnični prostor kao čimbenik kvalitete visokoškolske knjižnice: na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku

Ovaj rad razmatra o važnosti knjižničnog prostora na utjecaj kvalitete rada kod visokoškolskih knjižnica. Knjižnični prostor o kojem se govori u ovom radu tiče se prostorija koja su predviđena za rad i boravak korisnika. Prvi dio rada sadržava teoretska razmatranja o vrednovanju knjižničnih usluga, konceptu kvalitete i ulozi knjižničnog prostora u istom. Nadalje se u teoriji razmatra o povijesnom razvoju knjižnica i knjižničnog prostora, te važnošću istog za percepciju kvalitete rada knjižnice. Istraživanjem su prikupljena mišljenja i komentari korisnika glede preuređenja prostora knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku. U tom dijelu rada željeli smo utvrditi kako korisnici doživljavaju preuređen prostor, sviđa li im se isti, te je li to utjecalo na učestalost njihova dolaska u Knjižnicu. Također smo željeli utvrditi doživljavaju li korisnici prostor knjižnice kao bitan čimbenik kvalitete njezina rada. Ostali zadaci istraživanja odnose se utvrđivanje u koje svrhe korisnici najčešće koriste Knjižnicu, koje usluge te koju prostoriju preferiraju za rad. U konačnici se raspravlja o pozitivnim i negativnim aspektima poslovanja Knjižnice koji su utvrđeni analizom podataka dobivenih istraživanjem, te zaključujemo da iako se korisnici izjašnjavaju većinom da im se prostor nakon njegova preuređenja više sviđa, te ga smatraju funkcionalnijim i ugodnijim za rad, to ih neće nagnati da Knjižnicu koriste češće nego prije. Korisnici smatraju da prostor Knjižnice ima utjecaja na kvalitetu njezina rada, iako ga ne navode kao njima najbitniji čimbenik kvalitete.

knjižnični prostor; visokoškolske knjižnice; vrednovanje knjižničnih usluga; mjerenje uspješnosti poslovanja; zadovoljstvo korisnika

nije evidentirano

engleski

Academic library space as a quality factor: example of the Faculty of Philosophy Library in Osijek

nije evidentirano

library space; academic libraries; evaluation of library services; performance measurement; customer satisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

16.04.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti