Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća (CROSBI ID 369194)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Bilić, Ivana
Goić, Srećko
hrvatski
Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća
U ovoj doktorskoj disertaciji istraženo je stanje funkcije korporativnih komunikacija, kao i razina razvijenosti pojedinih komponenti od kojih je ista sadržana. U sljedećem koraku istražen je strateški aspket pozicioniranja korporativnih komunikacija u hrvatskim poduzećaima. Teorijski je obrađen pojam reputacije poduzeća te je isti istražen kroz stav hrvatskih poduzeća prema ispitivanju reputacije. I za kraj, ispitana je međuovisnost prethodno istraženih komponenih komponenti i organizacijskih performansi hrvatskih poduzeća.
Korporativne komunikacije; strateško pozicioniranje; reputacija; organizacijske performanse
nije evidentirano
engleski
The interdependence of strategic positioning, corporate communications, reputation and organizational performance of firms
nije evidentirano
Corporate communications; strategic positioning; reputation; organizational performance
nije evidentirano
Podaci o izdanju
319
29.11.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split