Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća (CROSBI ID 369194)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Bilić, Ivana Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća / Goić, Srećko (mentor); Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Bilić, Ivana

Goić, Srećko

hrvatski

Međuovisnost strateškog pozicioniranja korporativnog komuniciranja, reputacije i organizacijskih performansi poduzeća

U ovoj doktorskoj disertaciji istraženo je stanje funkcije korporativnih komunikacija, kao i razina razvijenosti pojedinih komponenti od kojih je ista sadržana. U sljedećem koraku istražen je strateški aspket pozicioniranja korporativnih komunikacija u hrvatskim poduzećaima. Teorijski je obrađen pojam reputacije poduzeća te je isti istražen kroz stav hrvatskih poduzeća prema ispitivanju reputacije. I za kraj, ispitana je međuovisnost prethodno istraženih komponenih komponenti i organizacijskih performansi hrvatskih poduzeća.

Korporativne komunikacije; strateško pozicioniranje; reputacija; organizacijske performanse

nije evidentirano

engleski

The interdependence of strategic positioning, corporate communications, reputation and organizational performance of firms

nije evidentirano

Corporate communications; strategic positioning; reputation; organizational performance

nije evidentirano

Podaci o izdanju

319

29.11.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Ekonomija