Upravljanje semantičkim vrijednostima medijskih objava i tzv. dekriminalizacija klevete (CROSBI ID 178971)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Hebrang, Branko ; Hebrang, Vladimira
hrvatski
Upravljanje semantičkim vrijednostima medijskih objava i tzv. dekriminalizacija klevete
U članku se istražuju upravljanje javnim znanjem u informacijskom prostoru te komunikacijske metode uvjeravanja i stvaranja suglasnosti za tobožnju dekriminalizaciju klevete u hrvatskome društvu. Na uzorku medijskih objava prikazane su metode uvjeravanja i upravljanja semantičkim vrijednostima poruka u diskursu suprotnom pravnim i moralnim normama kojima je relativizirano značenje i reducirano kažnjavanje klevete. Tako je stvorena i suglasnost za promjenom društvenih vrednota, premda je kleveta, kao semantički štetna poruka, nominalno i dalje kazneno djelo. Ostaje otvoreno pitanje zašto je nevjerodostojna medijska poruka prihvatljivija novinarskom zanimanju i hrvatskom pravosudnom sustavu od jednostavnijeg rješenja da novinari i mediji trebaju objavljivati vjerodostojne podatke i obavijesti?
upravljanje javnim znanjem; uvjeravanje; kleveta; dekriminalizacija klevete
nije evidentirano
engleski
Semantic content management of media reports and so-called decriminalizations of libel
nije evidentirano
public knowledge management; persuasion; libel; decriminalization of libel
nije evidentirano