Portal kao element obrazovanja u srednjoj školi (CROSBI ID 369184)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Škiljo, Melita
Stankov, Slavomir
hrvatski
Portal kao element obrazovanja u srednjoj školi
E-učenje možemo opisati kao pristup i korištenje sadržaja za učenje s ciljem nadogradnje znanja i stjecanja novih vještina i iskustava u virtualnom okruženju. Kvalitetu e-učenja omogućila je brzina i propusnost računalnih mreža, a na nju utječu jednostavnost i mogućnost prilagodbe e-učenja potrebama korisnika. Sustav za e-učenje omogućuje korisnicima višestruko ponavljanje istog gradiva i vježbi, samostalno određivanje što, kada i koliko učiti, samotestiranje i ocjenjivanje. Osim toga jamči ujednačenu kvalitetu nastavnog sadržaja. U odgojno obrazovnom sustavu sve češće se koristi koncept e-učenja odnosno usvajanja znanja korištenjem on-line sadržaja za učenje koji se nalaze na portalima za e-učenje. Portali za e-učenje imaju sve važniju ulogu u edukacijskom procesu. Ovakav novi oblik učenja će u skoroj budućnosti postati standardan i neizbježan dio odgojno obrazovnog procesa. U ovom radu pokušali smo obraditi one segmente u kojima primjena informacijske tehnologije u nastavi stvara nove kulturne forme i utječe na razvoj modernog obrazovanja u kome veliku ulogu, u modernizaciji nastavnog procesa, imaju portali za e-učenje. U skladu s tom činjenicom obradili smo primjere koji su dostupni na portalima za e-učenje i koji nam prikazuju kako su oblikovani nastavni sadržaji iz područja matematike u srednjoj školi izrađeni u programu GeoGebra. Potom smo prikazali vlastiti primjer obrade istog nastavnog sadržaja u programu Sketchpad.
e-učenje; sustavi e-učenja; sustav za upravljanje učenjem (LMS); sustav za upravljanje sadržajem učenja (LCMS); obrazovni sadržaji; alati za oblikovanje sadržaja; cjeloživotno učenje; portal za e-učenje
nije evidentirano
engleski
Portal as a educational element in secondary school
nije evidentirano
E-learning; e-learnig systems; learning menagement system (LMS); learnig content menagement system (LCMS); educational content; tools for shaping the content; lifelong learning; e-learnig portal
nije evidentirano
Podaci o izdanju
79
14.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split