Portal kao element obrazovanja u osnovnoj školi (CROSBI ID 369183)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ćudina, Dajana
Stankov, Slavomir
hrvatski
Portal kao element obrazovanja u osnovnoj školi
E-učenje je sve prisutnije u procesu učenja i poučavanja. Dostupnost i kvalitetu obrazovnog procesa više nije moguće ostvariti bez učinkovite uporabe informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Na temelju spoznaja iz literature, analizirali smo pojam e-učenja i njegovu klasifikaciju, prednosti i nedostatke. Također smo dali pregled nekih od danas aktualnih klasa konfiguracija sustava za upravljanje učenjem: sustav za poslovanje učenjem LMS i sustav za poslovanje sadržajem učenja LCMS. Osim toga, promatraju se i autorski alati za oblikovanje i prikupljanje nastavnih sadržaja kao sastavni dijelovi sustava za poslovanje učenjem. U ovom smo radu prikazali portale za e-učenje u Hrvatskoj na kojima se mogu pronaći sadržaji iz matematike i informatike za osnovnu školu. Obradili smo primjere oblikovanja nastavnih sadržaja iz matematike, te iznijeli vlastiti primjer oblikovanja jedne nastavne teme.
e-učenje; sustavi e-učenja; sustav za poslovanje učenjem LMS; sustav za poslovanje sadržajem učenja LCMS; alati za oblikovanje sadržaja; alati za prikupljanje sadržaja; portal za e-učenje
nije evidentirano
engleski
Portal as a educational element in primary school
nije evidentirano
e-learning; e-learning systems; Learning Management System; learning Content Management System; Content Authoring Tools; Content Assembly Tools; E-learning portal
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
14.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split