Vrednovanje sustava e-učenja metodom eksperimenta (CROSBI ID 369181)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Musulin, Marin
Stankov, Slavomir
Grubišić, Ani
hrvatski
Vrednovanje sustava e-učenja metodom eksperimenta
Proveli smo istraživanje o vrednovanju učinkovitosti LMS sustava Moodle kao posebne klase LMS sustava, a time i sustava e-učenja. Grupu od 81 studenta nasumičnim odabirom smo podijelili u dvije grupe. Eksperimentalna grupa (43 studenta) koja je u učila uz pomoć Moodle sustava i kontrolna grupa (38 studenata) koja je nastavu pohađala na tradicionalan način. Studente smo testirali prije početka same nastave kako bismo ustanovili da nema nikakvih razlika u predznanju između grupa. Nakon tri tjedna obavili smo ponovno testiranje kako bi dobili rezultate s kojima bi ustanovili koja je grupa pokazala veći napredak, tj. da li je bilo statistički značajnih razlika između dviju ispitnih grupa. Dobivena je ukupna veličina učinka za sve studente u eksperimentu od -0, 24, a za studente koje smo dobili uparivanjem u rasponu od ± 5 bodova na testu veličina učinka je -0, 06. Dakle, veličina učinka u oba slučaja je negativna i u korist kontrolne grupe, što nam je i t – test potvrdio. Prema tome, testiranje nam je pokazalo da je kontrolna grupa bolja i više napredovala od eksperimentalne.
sustavi za upravljanje učenjem; vrednovanje učinkovitosti; veličina učinka
nije evidentirano
engleski
E-learning system evaluation using experiment method
nije evidentirano
Learning management systems; evaluating the effectiveness; effect size
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
05.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split