Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja (CROSBI ID 369180)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mladenović, Monika Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja / Stankov, Slavomir (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Mladenović, Monika

Stankov, Slavomir

hrvatski

Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja

Tema diplomskog rada je Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja. U radu se obrađuju: teorijska osnova koja uključuje pedagošku i tehničku pozadinu teme rada, opis modela programske podrške za dinamičko dodjeljivanje stereotipa učenika u sustavima e- učenja, implementacija i postavljanje programskog sustava modela DySte. Uvažavanjem potrebe za prilagodbom sustava e-učenja u kojima se sadržaj, količina i slijed nastavnog sadržaja može mijenjati prema potrebama učenika, u ovom radu definirano je pet grupa stereotipova učenika po kojima je moguće napraviti prilagodbu. Realizirana je programska podrška, DySte (eng. Dynamic Stereotype determination), za dinamičko određivanje stereotipa učenika, koja se može koristiti za inicijalno, ali i za naknadno utvrđivanje stereotipa. Pitanja u sustavu su izrađena prema predlošcima svrstanim u četiri težinske kategorije, a postavljaju se u grupama, ovisno o trenutnom stereotipu učenika i odgovorima na pitanja.

e-učenje ; stereotipovi ; testovi znanja ; Bloomova taksonomija

nije evidentirano

engleski

E-learning systems students’ Dynamic stereotype determination

nije evidentirano

e-learning ; stereotypes ; quizzes ; Bloom's taxonomy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

89

05.07.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Računarstvo