Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 553797

Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja


Mladenović, Monika
Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split


Naslov
Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja
(E-learning systems students’ Dynamic stereotype determination)

Autori
Mladenović, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
PMF Split

Mjesto
Split

Datum
05.07.2011

Godina
2011

Stranica
89

Mentor
Stankov, Slavomir

Ključne riječi
E-učenje ; stereotipovi ; testovi znanja ; Bloomova taksonomija
(E-learning ; stereotypes ; quizzes ; Bloom's taxonomy)

Sažetak
Tema diplomskog rada je Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja. U radu se obrađuju: teorijska osnova koja uključuje pedagošku i tehničku pozadinu teme rada, opis modela programske podrške za dinamičko dodjeljivanje stereotipa učenika u sustavima e- učenja, implementacija i postavljanje programskog sustava modela DySte. Uvažavanjem potrebe za prilagodbom sustava e-učenja u kojima se sadržaj, količina i slijed nastavnog sadržaja može mijenjati prema potrebama učenika, u ovom radu definirano je pet grupa stereotipova učenika po kojima je moguće napraviti prilagodbu. Realizirana je programska podrška, DySte (eng. Dynamic Stereotype determination), za dinamičko određivanje stereotipa učenika, koja se može koristiti za inicijalno, ali i za naknadno utvrđivanje stereotipa. Pitanja u sustavu su izrađena prema predlošcima svrstanim u četiri težinske kategorije, a postavljaju se u grupama, ovisno o trenutnom stereotipu učenika i odgovorima na pitanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Branko Žitko, )

Ustanove
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Autor s matičnim brojem:
Monika Mladenović, (361896)