Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja (CROSBI ID 369180)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mladenović, Monika
Stankov, Slavomir
hrvatski
Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja
Tema diplomskog rada je Dinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja. U radu se obrađuju: teorijska osnova koja uključuje pedagošku i tehničku pozadinu teme rada, opis modela programske podrške za dinamičko dodjeljivanje stereotipa učenika u sustavima e- učenja, implementacija i postavljanje programskog sustava modela DySte. Uvažavanjem potrebe za prilagodbom sustava e-učenja u kojima se sadržaj, količina i slijed nastavnog sadržaja može mijenjati prema potrebama učenika, u ovom radu definirano je pet grupa stereotipova učenika po kojima je moguće napraviti prilagodbu. Realizirana je programska podrška, DySte (eng. Dynamic Stereotype determination), za dinamičko određivanje stereotipa učenika, koja se može koristiti za inicijalno, ali i za naknadno utvrđivanje stereotipa. Pitanja u sustavu su izrađena prema predlošcima svrstanim u četiri težinske kategorije, a postavljaju se u grupama, ovisno o trenutnom stereotipu učenika i odgovorima na pitanja.
e-učenje ; stereotipovi ; testovi znanja ; Bloomova taksonomija
nije evidentirano
engleski
E-learning systems students’ Dynamic stereotype determination
nije evidentirano
e-learning ; stereotypes ; quizzes ; Bloom's taxonomy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
89
05.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split