Kvalitativna analiza ispita vanjskoga vrjednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda provedenih 2008. godine: geografija i integracija nastavnih sadržaja geografije i povijesti (CROSBI ID 8841)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Vranković, Biljana ; Vuk, Ružica ; Šiljković, Željka
Muraja, Jasmina
hrvatski
Kvalitativna analiza ispita vanjskoga vrjednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda provedenih 2008. godine: geografija i integracija nastavnih sadržaja geografije i povijesti
U knjizi se analiziraju rezultati koje su postignuli učenici osmih razreda Republike Hrvatske na ispitu vanjskog vrjednovanja obrazovnih postignuća 2008. godine. Na uzorku od 500 testova svaka se ispitna čestica iz geografije te integracije geografije i povijesti uspoređuje s rezultatima ispitane populacije (21.485) kako bi se dobio što bolji uvid u ostvarena obrazovna postignuća učenika kao i uvid u povezanost rezultata u pojedinim ispitnim česticama s ocjenama iz geografije na kraju sedmog razreda. U knjizi su, uz kratki osvrt na nastavni plan i program i određivanje obrazovnih standarda, izrečene i smjernice za unaprjeđivanje rada svih dionika koji će u budućnosti raditi na sastavljanju i analizi ispitnih zadataka te su na temelju kvalitativne analize netočnih učeničkih odgovora sugerirane korekcije u poučavanju nastavnog predmeta geografije.
vanjsko vrjednovanje obrazovnih postignuća učenika; osnovnoškolsko obrazovanje; opća geografija; geografija Europe; geografija Hrvatske
nije evidentirano
engleski
Qualitative analysis of the external evaluation exams of the eight-grade pupil education achievements in 2008: Geography and integration of the Geography and History teaching matters
nije evidentirano
external evaluation of educational achievements of pupils; elementary school education; General Geography; Geography of Europe; Geography of Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2011.
978-953-7556-22-8
270
objavljeno