Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 553693

Tradicijski proizvodi kao činitelj jačanja konkurentnosti ruralnog područja


Zmaić, Krunoslav; Jukić, Suzana
Tradicijski proizvodi kao činitelj jačanja konkurentnosti ruralnog područja // Zbornik radova I. znanstveno-stručnog skupa "Tradicijom usprkos krizi - može li se?" / Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana (ur.).
Vinkovci: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Zajednica kulturno-umjetničkih djelatnosti Vukovarsko-srijemske županije, 2011. str. 87-98 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 553693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tradicijski proizvodi kao činitelj jačanja konkurentnosti ruralnog područja
(Tradition product as strengths competitiveness factors of rural areas)

Autori
Zmaić, Krunoslav ; Jukić, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova I. znanstveno-stručnog skupa "Tradicijom usprkos krizi - može li se?" / Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana - Vinkovci : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Zajednica kulturno-umjetničkih djelatnosti Vukovarsko-srijemske županije, 2011, 87-98

ISBN
978-953-6331-97-0

Skup
Tradicijom usprkos krizi - može li se?

Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 08-09.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ruralni prostor ; diverzifikcaija ; tradicijski proizvodi
(rural area ; diversification ; tradition products)

Sažetak
Ruralni prostori svijeta i Hrvatske doživljavaju transformaciju. Regionalne raznolikosti i nejednakosti tog procesa na svjetskoj razini su ogromne. Veći dijelovi hrvatskog ruralnog prostora imaju obilježja populacijske i ekonomske krize. Emigracijski tipovi kretanja stanovništva prevladavaju na više od 75% ruralnog prostora. No trend diverzifikacije gospodarskih djelatnosti u ruralnim prostorima sve je izraženiji i prisutniji i postaje gotovo univerzalan proces. Tradicijski proizvodi i aktivnosti u ruralnom prostoru imaju značajan utjecaj na ekonomsku, socijalnu, funkcionalnu strukturu ruralnog prostora. Tradicijska poljoprivredna proizvodnja organizirana je na seljačkim gospodarstvima s malim opsegom proizvodnje, namijenjenom najčešće za osobne potrebe, te je tržišna ponuda ovih proizvoda je vrlo ograničena. U radu će se utvrditi mogućnosti i ograničenja proizvodnje i prodaje proizvoda tradicijske poljoprivrede u Vukovarsko- srijemskoj županiji, te predložiti mjere kojima će se poticati proizvodnja i prodaja tradicijskih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
079-0792389-2073 - Identifikacija gospodarskih aktivnosti u funkciji ruralnog razvitka (Tihana Sudarić, )
079-0000000-3576 - Razvoj multisektorskog modela obiteljske poljoprivrede ruralnih područja (Krunoslav Zmaić, )

Ustanove
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Krunoslav Zmaić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Zmaić, Krunoslav; Jukić, Suzana
Tradicijski proizvodi kao činitelj jačanja konkurentnosti ruralnog područja // Zbornik radova I. znanstveno-stručnog skupa "Tradicijom usprkos krizi - može li se?" / Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana (ur.).
Vinkovci: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Zajednica kulturno-umjetničkih djelatnosti Vukovarsko-srijemske županije, 2011. str. 87-98 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zmaić, K. & Jukić, S. (2011) Tradicijski proizvodi kao činitelj jačanja konkurentnosti ruralnog područja. U: Zmaić, K. & Sudarić, T. (ur.)Zbornik radova I. znanstveno-stručnog skupa "Tradicijom usprkos krizi - može li se?".
@article{article, year = {2011}, pages = {87-98}, keywords = {rural area, diversification, tradition products}, isbn = {978-953-6331-97-0}, title = {Tradition product as strengths competitiveness factors of rural areas}, keyword = {rural area, diversification, tradition products}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Zajednica kulturno-umjetni\v{c}kih djelatnosti Vukovarsko-srijemske \v{z}upanije}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }