Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 553396

Didaktički pristup razvoju darovitosti


Kragulj, Snježana
Didaktički pristup razvoju darovitosti // A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica, Srbija: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2011. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Didaktički pristup razvoju darovitosti
(Talent development didactic approaches)

Autori
Kragulj, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria - Subotica, Srbija : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka, 2011, /-/

Skup
The Methodology Of Working With Talented Pupils

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 3-5.11.2011.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Didaktika ; nastava ; darovitost ; sociocentristički pristup ; pedocentristički pristup ; znanstveni pristup ; umjetnički pristup ; radni pristup ; adaptilni pristup ; emancipacijski pristup ; sustavni pristup ; kreativni pristup
(Didactics ; teaching ; talent ; sociocentric approach ; pedocentric approach ; scientific approach ; artistic approach ; working approach ; adaptive approach ; emancipatory approach ; system approach ; creative approach)

Sažetak
Odgojno-obrazovni proces je uvjetovan određenom didaktičkom orijentacijom na osnovi koje se oblikuju različite metodike odgoja i obrazovanja. Budući da didaktičari različito gledaju na pojedine orijentacije u teoriji odgojno-obrazovnog procesa to se odražava i na praksu pa se razlike pojavljuju pri različitom naglašavanju pojedinih aspekata odgojno-obrazovnog procesa, odnosno dolazi do naglašavanja jedne od dimenzija jedinstvenog odgojno-obrazovnog procesa. U radu su prikazani rezultati ispitivanja stavova budućih učiteljica i učitelja o tome koji didaktički pristup najviše doprinosi razvoju darovitosti. Budući da su na kolegiju Didaktike upoznati s tim različitim pristupima, ispitali smo njihov odnos prema sociocentrističkom i pedocentrističkom pristupu, znanstvenom, umjetničkom i radnom pristupu, adaptibilnom i emancipacijskom pristupu te sustavnom i kreativnom pristupu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Snježana Dubovicki, (312473)