Didaktički pristup razvoju darovitosti (CROSBI ID 581586)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kragulj, Snježana
hrvatski
Didaktički pristup razvoju darovitosti
Odgojno-obrazovni proces je uvjetovan određenom didaktičkom orijentacijom na osnovi koje se oblikuju različite metodike odgoja i obrazovanja. Budući da didaktičari različito gledaju na pojedine orijentacije u teoriji odgojno-obrazovnog procesa to se odražava i na praksu pa se razlike pojavljuju pri različitom naglašavanju pojedinih aspekata odgojno-obrazovnog procesa, odnosno dolazi do naglašavanja jedne od dimenzija jedinstvenog odgojno-obrazovnog procesa. U radu su prikazani rezultati ispitivanja stavova budućih učiteljica i učitelja o tome koji didaktički pristup najviše doprinosi razvoju darovitosti. Budući da su na kolegiju Didaktike upoznati s tim različitim pristupima, ispitali smo njihov odnos prema sociocentrističkom i pedocentrističkom pristupu, znanstvenom, umjetničkom i radnom pristupu, adaptibilnom i emancipacijskom pristupu te sustavnom i kreativnom pristupu.
didaktika ; nastava ; darovitost ; sociocentristički pristup ; pedocentristički pristup ; znanstveni pristup ; umjetnički pristup ; radni pristup ; adaptilni pristup ; emancipacijski pristup ; sustavni pristup ; kreativni pristup
nije evidentirano
engleski
Talent development didactic approaches
nije evidentirano
didactics ; teaching ; talent ; sociocentric approach ; pedocentric approach ; scientific approach ; artistic approach ; working approach ; adaptive approach ; emancipatory approach ; system approach ; creative approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
/-/.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils
Bene, Annamaria
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, Szabadka
Podaci o skupu
The Methodology Of Working With Talented Pupils
predavanje
03.11.2011-05.11.2011
Subotica, Srbija