Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učeničko tumačenje uspjeha i neuspjeha u nastavi Engleskog jezika (CROSBI ID 178791)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavičić Takač, Višnja ; Varga, Rahaela Učeničko tumačenje uspjeha i neuspjeha u nastavi Engleskog jezika // Život i škola = Life and school, 2 (2011), 26; 39-49

Podaci o odgovornosti

Pavičić Takač, Višnja ; Varga, Rahaela

hrvatski

Učeničko tumačenje uspjeha i neuspjeha u nastavi Engleskog jezika

Među afektivnim čimbenicima koji utječu na učenje stranog jezika značajno mjesto zauzimaju atribucije, tj. pripisivanje uspjeha ili neuspjeha određenim razlozima. Mogući su razlozi, prema dimenzijama mjesta, stabilnosti i kontrole, podijeljeni na one koji imaju povoljan motivacijski učinak i one koji otežavaju daljnje učenje. Najčešće istraživane atribucije su sposobnost, trud, lakoća zadatka i sreća. Istraživanje provedeno s učenicima strukovne škole, s ciljem utvrđivanja čemu učenici pripisuju uspjeh ili neuspjeh na ispitu engleskog jezika, pružilo je detaljniji uvid u učeničko tumačenje vlastitog školskog postignuća. Naime, rezultati pokazuju da učenici svoj percipirani uspjeh najviše objašnjavaju lakoćom zadatka, a neuspjeh nedovoljnim ulaganjem truda. Pozitivno je što tako tumače neuspjeh, ali bi bilo odgojno poželjnije da preuzimaju odgovornost i za svoje uspjehe jer se pretpostavlja bi ih osjećaj ponosa motivirao na daljnje učenje. Premda se dobiveni podaci ne odnose nužno na atribucijski stil učenika, oni odražavaju određenu tendenciju učeničkog tumačenja uspjeha i neuspjeha.

atribucije; školski uspjeh; učenje engleskog kao stranog jezika

nije evidentirano

engleski

Students' Attribution of Success and Failure in EFL

nije evidentirano

attribution; academic achievement; EFL

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (26)

2011.

39-49

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija