Poduzeća rasta: stvarnost ili mit hrvatskoga gospodarstva? (CROSBI ID 581486)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Čengić, Drago
hrvatski
Poduzeća rasta: stvarnost ili mit hrvatskoga gospodarstva?
* Prema percipiranim granicama rasta: * 25, 1% hrvatskih poduzetnika smatra da njihov obrt/poduzeće može biti uspješno samo u granicama županijskoga tržišta (“patuljci”), * 40, 5% uspjeh mogu postići na nacionalnome tržištu (“humanoidi”), * 30, 7% misle da njihovo poduzeće može biti uspješno bude li raslo na tržištima izvan zemlje (“divovi”) * Poduzeća preživljavanja (84, 2% od svih poduzeća u tome tipu poduzeća), i dalje uspješnost poslovanja povezuju hrvatskim tržištem, dok poduzeća rasta u većoj mjeri računaju na izlazak na inozemna tržišta. * Koliko su ovo strukturalna ograničenja rasta kod malih i srednjih poduzeća, a koliko ovisna o socijalnome profilu vlasnika i nekim kontingentnim varijablama?
Poduzeća; rast; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Growth enterprises: reality or myth of Croatian economy?
nije evidentirano
Enterprises; growth; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Susreti u okviru Odjela/Sekcije HSD za ekonomsku sociologiju, Institut Ivo Pilar
predavanje
08.12.2010-08.12.2010
Zagreb, Hrvatska