Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagogija i metodologija kurikuluma (CROSBI ID 45025)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Previšić, V. Pedagogija i metodologija kurikuluma // Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Prević, V. (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2007. str. 15-37

Podaci o odgovornosti

Previšić, V.

hrvatski

Pedagogija i metodologija kurikuluma

Kurikulum kao tijek stalnih promjena uvažava trajne vrijednosti nadograđujući na njih postignuća u svim znanostima, pružajući pri tom svakome mogućnosti da vlastitim koracima dostigne željene ciljeve, zadaće i puteve razvoja. Kao diferencijalna pedagogijska disciplina ima svoju posebnu metodologiju istraživanja temeljenu na osobitostima niza komponenti koje objedinjuju procese učenja, stjecanja znanja i sposobnosti postizanja stručnih kompetencija i kreativne socijalizacije kao ideala dobro odgojenog čovjeka.

kurikulm, metodologija, škola

nije evidentirano

engleski

Pedagogy and methodology of curriculum

nije evidentirano

curriculum, methodology, school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-37.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura

Prević, V.

Zagreb: Školska knjiga

2007.

978-953-0-61910-4

Povezanost rada

Pedagogija