Pedagogija i metodologija kurikuluma (CROSBI ID 45025)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Previšić, V.
hrvatski
Pedagogija i metodologija kurikuluma
Kurikulum kao tijek stalnih promjena uvažava trajne vrijednosti nadograđujući na njih postignuća u svim znanostima, pružajući pri tom svakome mogućnosti da vlastitim koracima dostigne željene ciljeve, zadaće i puteve razvoja. Kao diferencijalna pedagogijska disciplina ima svoju posebnu metodologiju istraživanja temeljenu na osobitostima niza komponenti koje objedinjuju procese učenja, stjecanja znanja i sposobnosti postizanja stručnih kompetencija i kreativne socijalizacije kao ideala dobro odgojenog čovjeka.
kurikulm, metodologija, škola
nije evidentirano
engleski
Pedagogy and methodology of curriculum
nije evidentirano
curriculum, methodology, school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-37.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj, struktura
Prević, V.
Zagreb: Školska knjiga
2007.
978-953-0-61910-4