Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije (CROSBI ID 369012)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ptiček, Jelena
Živčić-Bećirević, Ivanka
hrvatski
Odnos ispitne anksioznosti i strategija emocionalne regulacije
Anksioizni problemi prisutni su u svakodnevnom životu ljudi, a oblik anksioznosti koji se kod nekih pojedinaca javlja u evaluativnoj ispitnoj situaciji naziva se ispitna anksioznost. Ona pogađa vrlo mali postotak učenika is studenata, ali to ne umanjuj njezin učinak na pojedinog studenta te na njegovo funkcioniranje. Različita istraživanja pokazuju da afektivne dispozicije, akademski trud i emocionalna regulacija doprinose uspjehu i kompetenciji u akademskom kontekstu. Emocionalna regulacija pokazala se kao važna dimenzija nekih anksioznih poremećaja pa se ovim istraživnajem isipitivala njezina povezanost s ispitnom anksioznošću te postoji li značajan doprinos strategija emocionalne regulacije (supresije emocija i ponovne kognitivne procjene) u objašnjenju ispitne anksioznosti. U istražvianju je sudjelovalo 279 studenata u rasponu dobi od 18 do 28 godina. Rezulati pokazuju postojanje povezanosti između supresije i ispitne anksioznosti, pri čemu je korištenje supresije emocija povezano s višom ispitnom anksioznošću. Nijedna od dvije strategije ne doprinosi objašnjenju varijance ispitne anksioznosti.
ispitna anksioznost; emocionalna regulacija; bazične samoevaluacije
nije evidentirano
engleski
The relationship between test anxiety and emotion regulation strategies
nije evidentirano
test anxiety; emotion regulation; core self-evaluations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
08.02.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka