Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja (CROSBI ID 368947)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šimunac, Iva Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja / Varošanec-Škarić, Gordana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2009

Podaci o odgovornosti

Šimunac, Iva

Varošanec-Škarić, Gordana

hrvatski

Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja

U radu se opisuju načini oblikovanja promidžbene poruke te koja sredstva uvjeravanja se u reklamama najčešće koriste.

promidžbena poruka; uvjeravanje; TV postaja

nije evidentirano

engleski

Forms of advertising on Croatian TV stations as a mean of persuasion

nije evidentirano

advertising; persuasion; TV station

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

15.05.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija