izvor podataka: crosbi
!
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja (CROSBI ID 368947)
Ocjenski rad | diplomski rad
Šimunac, Iva
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja / Varošanec-Škarić, Gordana (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2009
Podaci o odgovornosti
Šimunac, Iva
Varošanec-Škarić, Gordana
hrvatski
Način oblikovanja promidžbene poruke na hrvatskim TV postajama kao sredstvo uvjeravanja
U radu se opisuju načini oblikovanja promidžbene poruke te koja sredstva uvjeravanja se u reklamama najčešće koriste.
promidžbena poruka; uvjeravanje; TV postaja
nije evidentirano
engleski
Forms of advertising on Croatian TV stations as a mean of persuasion
nije evidentirano
advertising; persuasion; TV station
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
15.05.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove