I mediji moraju učiti (CROSBI ID 581365)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Čatić, Igor ; Rujnić-Sokele, Maja
hrvatski
I mediji moraju učiti
Nedvojbeno je da mediji odlučujuće utječu na život i rad suvremenog čovjeka. Nažalost, oni koji rade u medijima nedovoljno su obrazovani i pripremljeni za uravnoteženo prenošenje bitnih informacija za stvaranje stavova, odnosno nameću pogrešne stavove. Osobito s područja tehnike. Tu zapravo nekvalificiranost medija, razmotrit će se na tri primjera. Ljudi za hranu, odjeću i obuću rabe uzgojine, ono što se postiglo u polju njihovim znanjem i voljom, ali uz utrošak energije i opterećenje okoliša. Usprkos tome, mediji to proglašavaju proizvodima prirode. Mediji su proglasili plastične, preciznije polietilenske, vrećice glavnim ekološkim problemom. Radi se o 1, 5 kg tog korisnog otpada godišnje, koji pridonosi efektu stakleničkih plinova s 0, 04 %. Međutim zašto se ne traži zabrana elektrotehničkih i elektroničkih uređaja? Koji u Hrvatskoj proizvode 6 do 10 kg otpada godišnje, od čega je barem 10 % onog koji potpada pod režim gospodarenja opasnim otpadom. Mediji nameću potrebu proširenja uporabe GMO-a. Čime se postaje ovisnikom o tuđem patentu i njegovoj volji da proda sjeme ili ne i uz koju cijenu. Temeljno je pitanje kako promijeniti stanje.
mediji; učenje; neznanje; otpad
nije evidentirano
engleski
The media must learn as well
nije evidentirano
media; learning; ignorance; waste
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
18. dani Frane Petrića
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
978-953-164-138-2
Podaci o skupu
18. dani Frane Petrića
predavanje
20.09.2009-23.09.2009
Cres, Hrvatska