Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o. (CROSBI ID 368856)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Stošić, Iva
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o.
Predmet istraživanja je istražiti tržište ekološke proizvodnje i prodaje kroz analizu makroekonomskog okruženja, dionike koji se javljaju na tom tržištu te definirati poslovne ciljeve, strategije njihova ostvarenja i poslovanja poduzeća. Na temelju tih pretpostavki istražit će se prilike, prijetnje, slabosti i snage poduzeća Pretti d.o.o. pomoću kojih se mogu definirati ciljevi proizvodnog programa i u konačnici obaviti selekcija tržišta. Svrha ovoga rada je ukazati na važnost odabira ispravnog proizvodni programa poslovnog subjekta kako bi imao osiguran uspješan nastup na tržištu.
Istraživanje tržišta; Strategija pozicioniranja; Proizvodni program; Poduzeće Pretti d.o.o.
nije evidentirano
engleski
Market research and defining the strategy of positioning the new product range - for example companies Pretti Ltd.
nije evidentirano
Market research; Strategy of positioning; Product range; Companies Pretti Ltd.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
09.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka