Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o. (CROSBI ID 368856)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Stošić, Iva Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o. / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Stošić, Iva

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o.

Predmet istraživanja je istražiti tržište ekološke proizvodnje i prodaje kroz analizu makroekonomskog okruženja, dionike koji se javljaju na tom tržištu te definirati poslovne ciljeve, strategije njihova ostvarenja i poslovanja poduzeća. Na temelju tih pretpostavki istražit će se prilike, prijetnje, slabosti i snage poduzeća Pretti d.o.o. pomoću kojih se mogu definirati ciljevi proizvodnog programa i u konačnici obaviti selekcija tržišta. Svrha ovoga rada je ukazati na važnost odabira ispravnog proizvodni programa poslovnog subjekta kako bi imao osiguran uspješan nastup na tržištu.

Istraživanje tržišta; Strategija pozicioniranja; Proizvodni program; Poduzeće Pretti d.o.o.

nije evidentirano

engleski

Market research and defining the strategy of positioning the new product range - for example companies Pretti Ltd.

nije evidentirano

Market research; Strategy of positioning; Product range; Companies Pretti Ltd.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

09.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija