Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 551491

Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o.


Stošić, Iva
Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o. 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o.
(Market research and defining the strategy of positioning the new product range - for example companies Pretti Ltd.)

Autori
Stošić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
09.09.

Godina
2011

Stranica
40

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Istraživanje tržišta; Strategija pozicioniranja; Proizvodni program; Poduzeće Pretti d.o.o.
(Market research; Strategy of positioning; Product range; Companies Pretti Ltd.)

Sažetak
Predmet istraživanja je istražiti tržište ekološke proizvodnje i prodaje kroz analizu makroekonomskog okruženja, dionike koji se javljaju na tom tržištu te definirati poslovne ciljeve, strategije njihova ostvarenja i poslovanja poduzeća. Na temelju tih pretpostavki istražit će se prilike, prijetnje, slabosti i snage poduzeća Pretti d.o.o. pomoću kojih se mogu definirati ciljevi proizvodnog programa i u konačnici obaviti selekcija tržišta. Svrha ovoga rada je ukazati na važnost odabira ispravnog proizvodni programa poslovnog subjekta kako bi imao osiguran uspješan nastup na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka