Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga društvenih mreža u marketingu (CROSBI ID 368851)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Žepina, Marija Uloga društvenih mreža u marketingu / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Žepina, Marija

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Uloga društvenih mreža u marketingu

Svrha istraživanja ovog završnog rada je proširiti spoznaje, sistematizirati teorijsko znanje i primjeniti ga na praksu. Cilj istraživanja je na sustavan i sistematičan način prikazati kako je internet marketing uvjetovan s tri temeljna činitelja: adekvatan pristup internetu, povezivanje i uvjeravanje tržišnih subjekata te informiranje.

Društvene mreže; Marketing

nije evidentirano

engleski

The role of social networks in marketing

nije evidentirano

Social networks; Marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

04.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija