Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 551471

Uloga društvenih mreža u marketingu


Žepina, Marija
Uloga društvenih mreža u marketingu 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Uloga društvenih mreža u marketingu
(The role of social networks in marketing)

Autori
Žepina, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
04, 10,

Godina
2011

Stranica
26

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Društvene mreže; Marketing
(Social networks; Marketing)

Sažetak
Svrha istraživanja ovog završnog rada je proširiti spoznaje, sistematizirati teorijsko znanje i primjeniti ga na praksu. Cilj istraživanja je na sustavan i sistematičan način prikazati kako je internet marketing uvjetovan s tri temeljna činitelja: adekvatan pristup internetu, povezivanje i uvjeravanje tržišnih subjekata te informiranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka