Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 551463

Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga


Ferenčić, Matea
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga
(Promotion based on the findings of guerrilla marketing)

Autori
Ferenčić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
09.09.

Godina
2011

Stranica
42

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Promocija; Gerila marketing
(Promotion; Guerrilla marketing)

Sažetak
Svrha rada je dokazati da se i uz manja financijska ulaganja u promociju može ostvariti zamijećena marketinška kampanja odnosno da se može kvalitetno promovirati proizvod. Cilj ovog istraživanja je definirati karakteristike efikasne gerila promocijske kampanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka