izvor podataka: crosbi
!
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga (CROSBI ID 368850)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Ferenčić, Matea
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011
Podaci o odgovornosti
Ferenčić, Matea
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga
Svrha rada je dokazati da se i uz manja financijska ulaganja u promociju može ostvariti zamijećena marketinška kampanja odnosno da se može kvalitetno promovirati proizvod. Cilj ovog istraživanja je definirati karakteristike efikasne gerila promocijske kampanje.
promocija; Gerila marketing
nije evidentirano
engleski
Promotion based on the findings of guerrilla marketing
nije evidentirano
Promotion; Guerrilla marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
09.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove