Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 551463

Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga


Ferenčić, Matea
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 551463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga
(Promotion based on the findings of guerrilla marketing)

Autori
Ferenčić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
09.09

Godina
2011

Stranica
42

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
promocija; Gerila marketing
(Promotion; Guerrilla marketing)

Sažetak
Svrha rada je dokazati da se i uz manja financijska ulaganja u promociju može ostvariti zamijećena marketinška kampanja odnosno da se može kvalitetno promovirati proizvod. Cilj ovog istraživanja je definirati karakteristike efikasne gerila promocijske kampanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Ferenčić, Matea
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Ferenčić, M. (2011) 'Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Feren\v{c}i\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {42}, keywords = {promocija, Gerila marketing}, title = {Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga}, keyword = {promocija, Gerila marketing}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Feren\v{c}i\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {42}, keywords = {Promotion, Guerrilla marketing}, title = {Promotion based on the findings of guerrilla marketing}, keyword = {Promotion, Guerrilla marketing}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font