Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga (CROSBI ID 368850)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ferenčić, Matea Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Ferenčić, Matea

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga

Svrha rada je dokazati da se i uz manja financijska ulaganja u promociju može ostvariti zamijećena marketinška kampanja odnosno da se može kvalitetno promovirati proizvod. Cilj ovog istraživanja je definirati karakteristike efikasne gerila promocijske kampanje.

promocija; Gerila marketing

nije evidentirano

engleski

Promotion based on the findings of guerrilla marketing

nije evidentirano

Promotion; Guerrilla marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

09.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija