Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 551323

The American Media and the (Perception of the) War in Iraq


Brala, Marija
The American Media and the (Perception of the) War in Iraq // Jezik i mediji. Jedan jezik - više svjetova. Langauge and the Media. One Language - Many Worlds. / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb, Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku - HDPL, 2006. str. 105-114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
The American Media and the (Perception of the) War in Iraq

Autori
Brala, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Jezik i mediji. Jedan jezik - više svjetova. Langauge and the Media. One Language - Many Worlds. / Granić, Jagoda - Zagreb, Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku - HDPL, 2006, 105-114

ISBN
953-96391-8-2

Skup
Jezik i mediji. Jedan jezik - više svjetova. Langauge and the Media. One Language - Many Worlds. - HDPL skup 2005

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19.-21. svibnja 2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Language and ideology; discourse analysis; (social) context; polarization

Sažetak
The focus of this work is on the media as 'tailors' of discourse, i.e. on the language of the media (primarily U.S. media) with regards to the issue of political prejudice and, more generally, the issue of language and ideology. The main theoretical questions are the semantic and ideological shifts, which are analysed on a series of lexical examples taken from texts relative to the war in Iraq, found in U.S. media. These examples also show how the media, by shifting the semantic boundaries in language, shape both public attitudes and social policies.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Marija Brala Vukanović, (259544)