Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 551137

Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma


Markić, Ivan
Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 14-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Uloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma
(Pedagogue role in boarding school curriculum)

Autori
Markić, Ivan

Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21 (2010), 116-117; 14-17

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Pedagog; kurikulum; učenički dom
(Pedagogue; curriculum; boarding school)

Sažetak
Učenički domovi su srednjoškolske odgojno–obrazovne ustanove u kojima se u sklopu odgojno–obrazovnih programa za odgajanika osigurava i primjereni boravak, smještaj i prehrana tijekom pohađanja srednjoškolskog obrazovanja. Opći cilj pedagoga u takvoj ustanovi je unaprijediti odgojno–obrazovni rad, pomoći afirmirati i emancipacirati odgajanika, njegov profesionalni razvoj te doprinos kvaliteti životne i radne zajednice doma

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ivan Markić, (309086)