Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi (CROSBI ID 44936)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jurčić, Marko ; Markić, Ivan Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 167-178

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko ; Markić, Ivan

hrvatski

Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi

U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Montessori škola, kao jedna od važnijih alternativnih, privatnih i slobodnih škola (osobito u odnosu prema državnima) te njezina pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa. Rad završava osvrtom na kurikularne osobitosti, kao pretpostavke i polazišta odgoja i obrazovanja po konceptu Marije Montessori.

Učenik, učitelj, Montesori škola, metode, didaktički materijali

nije evidentirano

engleski

Pedagogical and didactic concepts, organization and practice of Montessori school

nije evidentirano

pupil, teacher, Montessori school, methods, didactical materials

nije evidentirano

Podaci o prilogu

167-178.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija

Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir

Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije

2011.

978-953-56834-0-7

Povezanost rada

Pedagogija