Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi (CROSBI ID 44936)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jurčić, Marko ; Markić, Ivan
hrvatski
Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi
U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Montessori škola, kao jedna od važnijih alternativnih, privatnih i slobodnih škola (osobito u odnosu prema državnima) te njezina pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa. Rad završava osvrtom na kurikularne osobitosti, kao pretpostavke i polazišta odgoja i obrazovanja po konceptu Marije Montessori.
Učenik, učitelj, Montesori škola, metode, didaktički materijali
nije evidentirano
engleski
Pedagogical and didactic concepts, organization and practice of Montessori school
nije evidentirano
pupil, teacher, Montessori school, methods, didactical materials
nije evidentirano
Podaci o prilogu
167-178.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija
Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije
2011.
978-953-56834-0-7