Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 551037

Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi


Jurčić, Marko; Markić, Ivan
Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća, Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 167-178


CROSBI ID: 551037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi
(Pedagogical and didactic concepts, organization and practice of Montessori school)

Autori
Jurčić, Marko ; Markić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija

Urednik/ci
Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir

Izdavač
Dječji vrtić Montessori dječja kuća, Udruga Montessori pedagogije

Grad
Split

Godina
2011

Raspon stranica
167-178

ISBN
978-953-56834-0-7

Ključne riječi
Učenik, učitelj, Montesori škola, metode, didaktički materijali
(pupil, teacher, Montessori school, methods, didactical materials)

Sažetak
U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Montessori škola, kao jedna od važnijih alternativnih, privatnih i slobodnih škola (osobito u odnosu prema državnima) te njezina pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa. Rad završava osvrtom na kurikularne osobitosti, kao pretpostavke i polazišta odgoja i obrazovanja po konceptu Marije Montessori.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS - )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)

Avatar Url Ivan Markić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Jurčić, Marko; Markić, Ivan
Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća, Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 167-178
Jurčić, M. & Markić, I. (2011) Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi. U: Hicela, I., Krolo, L. & Mendeš, B. (ur.) Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija. Split, Dječji vrtić Montessori dječja kuća, Udruga Montessori pedagogije, str. 167-178.
@inbook{inbook, year = {2011}, pages = {167-178}, keywords = {pupil, teacher, Montessori school, methods, didactical materials}, isbn = {978-953-56834-0-7}, title = {Pedagogical and didactic concepts, organization and practice of Montessori school}, keyword = {pupil, teacher, Montessori school, methods, didactical materials}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Montessori dje\v{c}ja ku\'{c}a, Udruga Montessori pedagogije}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font