Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa (CROSBI ID 581104)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurčić, Marko ; Markić, Ivan
hrvatski
Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa
U radu se razmatra kohezivnost školskog razreda i mogući pristup u njezinu postizanju u kontekstu interkulturalizma koji implicira dijalog, otvorenost, dinamiku i perspektivu. Interkulturalni odnosi u razredu temelje se na komunikaciji i interakciji učenika, uspoređivanju mišljenja, ideja i kultura. Svaki pojedinac stječe i zauzima određeni položaj i status unutar razreda, primjeren kvalitetnom odrastanju, unatoč teškoćama koje mogu biti izazvane činjenicom da je školski razred skupina učenika samo podjednake kronološke, obrazovne, socijalne i emocionalne dobi. Najrazličitiji utjecaji kultura javljaju se u školskom razredu. Stoga on treba biti utemeljena na interkulturalnim odnosima, jer oni omogućavaju suočavanje, komunikaciju, međusobno upoznavanje i vrednovanje, razmjenu vrijednosti, modela, načina i stilova života, te društveno-etičko poštivanje. U složenim i isprepletenim odnosima unutar školskog razreda učenici utječu na rezultat dimenzije odnosa, odnosno na procjenu uključenosti pojedinca u školski razred i intenzitet u kojem jedni druge prihvaćaju, podržavaju i pomažu. Izvor kohezivnosti školskog razreda jesu motivi učenika koji se mogu zadovoljiti u razredu i učinci kohezivnosti na njihovu uključenost u školski razred.
Interkulturalni odnosi; kohezivnost školskog razreda; učenici
nije evidentirano
engleski
Modeling of classroom cohesion in the context of intercultural relations
nije evidentirano
intercultural relations; classroom cohesion; pupils
nije evidentirano
Podaci o prilogu
156-162.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Susret kultura
Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu
978-86-6065-040-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096