Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa (CROSBI ID 581104)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčić, Marko ; Markić, Ivan Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa // Susret kultura / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.). Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. str. 156-162

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko ; Markić, Ivan

hrvatski

Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa

U radu se razmatra kohezivnost školskog razreda i mogući pristup u njezinu postizanju u kontekstu interkulturalizma koji implicira dijalog, otvorenost, dinamiku i perspektivu. Interkulturalni odnosi u razredu temelje se na komunikaciji i interakciji učenika, uspoređivanju mišljenja, ideja i kultura. Svaki pojedinac stječe i zauzima određeni položaj i status unutar razreda, primjeren kvalitetnom odrastanju, unatoč teškoćama koje mogu biti izazvane činjenicom da je školski razred skupina učenika samo podjednake kronološke, obrazovne, socijalne i emocionalne dobi. Najrazličitiji utjecaji kultura javljaju se u školskom razredu. Stoga on treba biti utemeljena na interkulturalnim odnosima, jer oni omogućavaju suočavanje, komunikaciju, međusobno upoznavanje i vrednovanje, razmjenu vrijednosti, modela, načina i stilova života, te društveno-etičko poštivanje. U složenim i isprepletenim odnosima unutar školskog razreda učenici utječu na rezultat dimenzije odnosa, odnosno na procjenu uključenosti pojedinca u školski razred i intenzitet u kojem jedni druge prihvaćaju, podržavaju i pomažu. Izvor kohezivnosti školskog razreda jesu motivi učenika koji se mogu zadovoljiti u razredu i učinci kohezivnosti na njihovu uključenost u školski razred.

Interkulturalni odnosi; kohezivnost školskog razreda; učenici

nije evidentirano

engleski

Modeling of classroom cohesion in the context of intercultural relations

nije evidentirano

intercultural relations; classroom cohesion; pupils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

156-162.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Susret kultura

Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana

Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu

978-86-6065-040-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija