Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj (CROSBI ID 178458)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana
hrvatski
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj
Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno - obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja odgajatelja koji se razmatra u svijetlu neadekvatne (prvenstveno metodičke) inicijalne pripreme budućih odgajatelja i nepredvidljive i kompleksne pedagoške prakse. Teorijska, profesionalna i stručna znanja odgajatelja trebala bi biti međusobno komplementarna i činiti nedjeljivu cjelinu izgrađenu tijekom formalnog obrazovanja i kasnijeg cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje se može realizirati u okviru pojedinačnog profesionalnog razvoja pojedinca i/ili tijekom zajedničkog istraživanja prakse odgajatelja s ostalim profesionalcima (refleksivna praksa). Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio individualnog i specifičnog profesionalnog i akademskog razvoja.
inicijalno obrazovanje odgajatelja; profesionalni razvoj odgajatelja; kompetencije odgajatelja; istraživanje odgojno - obrazovne prakse; refleksivna praksa
nije evidentirano
engleski
Initial education and professional development of pre-school teachers
nije evidentirano
initial education of pre-school teachers; continuing professional development of pre-school teachers; competencies of pre-school teachers; exploration of educational practice; reflexive practice
nije evidentirano