Pregled bibliografske jedinice broj: 550856
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 2; 259-269 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 550856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj
(Initial education and professional development of pre-school teachers)
Autori
Šagud, Mirjana
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 8
(2011), 2;
259-269
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
inicijalno obrazovanje odgajatelja; profesionalni razvoj odgajatelja; kompetencije odgajatelja; istraživanje odgojno - obrazovne prakse; refleksivna praksa
(initial education of pre-school teachers; continuing professional development of pre-school teachers; competencies of pre-school teachers; exploration of educational practice; reflexive practice)
Sažetak
Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno - obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja odgajatelja koji se razmatra u svijetlu neadekvatne (prvenstveno metodičke) inicijalne pripreme budućih odgajatelja i nepredvidljive i kompleksne pedagoške prakse. Teorijska, profesionalna i stručna znanja odgajatelja trebala bi biti međusobno komplementarna i činiti nedjeljivu cjelinu izgrađenu tijekom formalnog obrazovanja i kasnijeg cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje se može realizirati u okviru pojedinačnog profesionalnog razvoja pojedinca i/ili tijekom zajedničkog istraživanja prakse odgajatelja s ostalim profesionalcima (refleksivna praksa). Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio individualnog i specifičnog profesionalnog i akademskog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( POIROT)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Šagud
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts