Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj (CROSBI ID 178458)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Šagud, Mirjana Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 2; 259-269

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana

hrvatski

Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj

Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno - obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja odgajatelja koji se razmatra u svijetlu neadekvatne (prvenstveno metodičke) inicijalne pripreme budućih odgajatelja i nepredvidljive i kompleksne pedagoške prakse. Teorijska, profesionalna i stručna znanja odgajatelja trebala bi biti međusobno komplementarna i činiti nedjeljivu cjelinu izgrađenu tijekom formalnog obrazovanja i kasnijeg cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje se može realizirati u okviru pojedinačnog profesionalnog razvoja pojedinca i/ili tijekom zajedničkog istraživanja prakse odgajatelja s ostalim profesionalcima (refleksivna praksa). Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio individualnog i specifičnog profesionalnog i akademskog razvoja.

inicijalno obrazovanje odgajatelja; profesionalni razvoj odgajatelja; kompetencije odgajatelja; istraživanje odgojno - obrazovne prakse; refleksivna praksa

nije evidentirano

engleski

Initial education and professional development of pre-school teachers

nije evidentirano

initial education of pre-school teachers; continuing professional development of pre-school teachers; competencies of pre-school teachers; exploration of educational practice; reflexive practice

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2011.

259-269

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija