Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 550856

Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj


Šagud, Mirjana
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 2; 259-269 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 550856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj
(Initial education and professional development of pre-school teachers)

Autori
Šagud, Mirjana

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 8 (2011), 2; 259-269

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
inicijalno obrazovanje odgajatelja; profesionalni razvoj odgajatelja; kompetencije odgajatelja; istraživanje odgojno - obrazovne prakse; refleksivna praksa
(initial education of pre-school teachers; continuing professional development of pre-school teachers; competencies of pre-school teachers; exploration of educational practice; reflexive practice)

Sažetak
Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno - obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja odgajatelja koji se razmatra u svijetlu neadekvatne (prvenstveno metodičke) inicijalne pripreme budućih odgajatelja i nepredvidljive i kompleksne pedagoške prakse. Teorijska, profesionalna i stručna znanja odgajatelja trebala bi biti međusobno komplementarna i činiti nedjeljivu cjelinu izgrađenu tijekom formalnog obrazovanja i kasnijeg cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje se može realizirati u okviru pojedinačnog profesionalnog razvoja pojedinca i/ili tijekom zajedničkog istraživanja prakse odgajatelja s ostalim profesionalcima (refleksivna praksa). Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio individualnog i specifičnog profesionalnog i akademskog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 2; 259-269 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Šagud, M. (2011) Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 259-269.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2011}, pages = {259-269}, keywords = {inicijalno obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, kompetencije odgajatelja, istra\v{z}ivanje odgojno - obrazovne prakse, refleksivna praksa}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj}, keyword = {inicijalno obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, kompetencije odgajatelja, istra\v{z}ivanje odgojno - obrazovne prakse, refleksivna praksa} }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2011}, pages = {259-269}, keywords = {initial education of pre-school teachers, continuing professional development of pre-school teachers, competencies of pre-school teachers, exploration of educational practice, reflexive practice}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Initial education and professional development of pre-school teachers}, keyword = {initial education of pre-school teachers, continuing professional development of pre-school teachers, competencies of pre-school teachers, exploration of educational practice, reflexive practice} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font