Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 549675

Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja


Grgić, Ana; Juričić, Antonio-Toni
Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja // 3. međunarodni znanstveni skup HIDIS
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, ostalo)


CROSBI ID: 549675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja
(How assessment of language knowledge is affected by task type)

Autori
Grgić, Ana ; Juričić, Antonio-Toni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo

Skup
3. međunarodni znanstveni skup HIDIS

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20-21. 12. 2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
jezično znanje; jezično testiranje; jezični test; tipovi zadataka; najčešći glagoli
(language knowledge; language testing; language test; task type; most common verbs)

Sažetak
Cilj istraživanja je pokazati imaju li različiti tipovi zadataka u jezičnome testu utjecaja na točnost samih rješenja. Istraživanje je provedeno s pomoću različitih upitnika. U svakome upitniku pojavljuje se po jedan tip zadataka (zadatci višestrukoga izbora, zadatci dopunjavanja...), a gradivo koje se ispituje su različiti konjugacijski tipovi najčešćih glagola. Glagoli koje je potrebno konjugirati u svim su upitnicima jednaki. Ispitanici su polaznici Jezičnih vježbi 1 (1A), tj. početnoga stupnja u Croaticumu - centru za hrvatski kao drugi i strani jezik što je usporedivo sa stupnjem A2+ prema Zajedničkome europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3623 - Metodologija i izrada udžbenika i testiranja za hrvatski kao drugi/strani jezik (Pranjković, Ivo, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonio Toni Juričić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grgić, Ana; Juričić, Antonio-Toni
Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja // 3. međunarodni znanstveni skup HIDIS
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, ostalo)
Grgić, A. & Juričić, A. (2010) Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja. U: 3. međunarodni znanstveni skup HIDIS.
@article{article, author = {Grgi\'{c}, Ana and Juri\v{c}i\'{c}, Antonio-Toni}, year = {2010}, keywords = {jezi\v{c}no znanje, jezi\v{c}no testiranje, jezi\v{c}ni test, tipovi zadataka, naj\v{c}e\v{s}\'{c}i glagoli}, title = {Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezi\v{c}noga znanja}, keyword = {jezi\v{c}no znanje, jezi\v{c}no testiranje, jezi\v{c}ni test, tipovi zadataka, naj\v{c}e\v{s}\'{c}i glagoli}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grgi\'{c}, Ana and Juri\v{c}i\'{c}, Antonio-Toni}, year = {2010}, keywords = {language knowledge, language testing, language test, task type, most common verbs}, title = {How assessment of language knowledge is affected by task type}, keyword = {language knowledge, language testing, language test, task type, most common verbs}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font