Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja (CROSBI ID 580811)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Grgić, Ana ; Juričić, Antonio-Toni
hrvatski
Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja
Cilj istraživanja je pokazati imaju li različiti tipovi zadataka u jezičnome testu utjecaja na točnost samih rješenja. Istraživanje je provedeno s pomoću različitih upitnika. U svakome upitniku pojavljuje se po jedan tip zadataka (zadatci višestrukoga izbora, zadatci dopunjavanja...), a gradivo koje se ispituje su različiti konjugacijski tipovi najčešćih glagola. Glagoli koje je potrebno konjugirati u svim su upitnicima jednaki. Ispitanici su polaznici Jezičnih vježbi 1 (1A), tj. početnoga stupnja u Croaticumu - centru za hrvatski kao drugi i strani jezik što je usporedivo sa stupnjem A2+ prema Zajedničkome europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ).
jezično znanje; jezično testiranje; jezični test; tipovi zadataka; najčešći glagoli
nije evidentirano
engleski
How assessment of language knowledge is affected by task type
nije evidentirano
language knowledge; language testing; language test; task type; most common verbs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
3. međunarodni znanstveni skup HIDIS
predavanje
20.12.2010-21.12.2010
Zagreb, Hrvatska