Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavne aktivnosti i projekti na naprednim stupnjevima učenja hrvatskoga jezika kao drugog i stranog jezika (CROSBI ID 580654)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Aleksovski, Marinela Nastavne aktivnosti i projekti na naprednim stupnjevima učenja hrvatskoga jezika kao drugog i stranog jezika // Peti hrvatski slavistički kongres, zbornik radova, knjiga 2 / Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines (ur.). Rijeka, 2012. str. 837-845

Podaci o odgovornosti

Aleksovski, Marinela

hrvatski

Nastavne aktivnosti i projekti na naprednim stupnjevima učenja hrvatskoga jezika kao drugog i stranog jezika

U članku će biti riječi o nastavnim aktivnostima i studentskim projekatima koji potiču suradničko i iskustveno učenje hrvatskog jezika kao drugog i stranog. Opisuje se izvedba spomenutih projekata i aktivnosti na Croaticumu – centru za hrvatski kao drugi i strani jezik na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Opisani projekti s Croaticuma predviđeni su za niži i viši napredni stupanj (prema CEF-u: B2+/C1), a pojedine nastavne aktivnosti moguće je provesti i na nižim razinama učenja jezika. Studentski projekti obuhvaćaju timski rad koji rezultira izradom raznih studentskih vodiča, elektronskog dnevnika, specijaliziranih rječnika, prijevodima s hrvatskog jezika na strane jezike, aktivnim sudjelovanjem u organizaciji kulturnih događanja (gostovanja, promocije, festivali i sl.) te jednodnevnih izleta u obliku terenske nastave. Predstavljaju se nastavne aktivnosti poput književnih kružoka (lektira), kvizova znanja, debata na aktualne teme, okruglih stolova i različitih prezentacija. Svi navedeni projekti i aktivnosti sastavni su dio nastavnog procesa u kojem se potiče razvoj kritičkog i logičkog mišljenja, njeguje kreativnost i samostalnost u učenju te unapređuju različite socijalne vještine. Bit će riječi i o promjeni uloge nastavnika-predavača u voditelja-savjetnika koji prati i vrednuje rad studenata/grupe. Kao rezultat uključivanja raznovrsnih tehnika suradničkog učenja u nastavni proces poučavanja, uočena je pojačana motivacija manje uspješnih studenata na rad i suradnju što u konačnici stvara bolju radnu klimu u učionici i izgrađuje kvalitetnije međuljudske odnose.

nastavne aktivnosti; studentski projekti; suradničko učenje; iskustveno učenje; hrvatski kao drugi i strani jezik

nije evidentirano

engleski

TEACHING ACTIVITIES AND PROJECTS FOR ADVANCED LEVELS OF LEARNING CROATIAN AS A SECOND AND FOREIGN LANGUAGE

nije evidentirano

teaching activities; student projects; cooperative learning; experience-based learning; Croatian as a second and foreign language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

837-845.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines

Rijeka:

978-953-6104-83-3

Podaci o skupu

Peti hrvatski slavistički kongres

predavanje

07.09.2012-10.09.2012

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija