Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj (CROSBI ID 580642)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Palić, M. ; Maričić, M. ; Kovač, I.
hrvatski
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj
Utjecaj osobne usluge na zadovoljstvo kupaca u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj.
usluga; kupac; maloprodaja; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Impact of personal service on customer satisfaction in FMCG retail in Croatia
nije evidentirano
service; consumer; retail; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research
Vignali, G., Vignali, C., Vranešević, T.
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-40-4
Podaci o skupu
8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research
predavanje
27.04.2011-29.04.2011
Dubrovnik, Hrvatska