Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 548246

Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja


Mrkonjić, Ivan; Topolovec, Velimir; Juričić Devčić, Marija
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja // 7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike, Zbornik radova
Pula: Matematičko društvo Istra, 2011. str. 99-99 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 548246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
(Concept maps in assessment of mathematics knowledge)

Autori
Mrkonjić, Ivan ; Topolovec, Velimir ; Juričić Devčić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike, Zbornik radova / - Pula : Matematičko društvo Istra, 2011, 99-99

ISBN
978-953-56797-0-7

Skup
7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.-15. 10. 2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
konceptualne mape; ocjenjivanje matematičkog znanja; inovacije u ocjenjivanju
(concept maps; assessment of mathematics knowledge; innovations in assessment)

Sažetak
U posljednje vrijeme vrlo često se susrećemo sa stručnim i znanstvenim radovima koji istražuju mogućnost primjene konceptualnih mapa u ocjenjivanju znanja, posebno matematičkog. S obzirom da se kod nas ovakav pristup ocjenjivanju ne koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnkie i inovirati proces nastave matematike s ovim postupcima. U radu se opisuju konceptualne mape i njihova primjena u ocjenjivanju matematičkog znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Sanja Varošanec, )
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Rijeci - Odjel za informatiku

Citiraj ovu publikaciju

Mrkonjić, Ivan; Topolovec, Velimir; Juričić Devčić, Marija
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja // 7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike, Zbornik radova
Pula: Matematičko društvo Istra, 2011. str. 99-99 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Mrkonjić, I., Topolovec, V. & Juričić Devčić, M. (2011) Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja. U: 7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike, Zbornik radova.
@article{article, year = {2011}, pages = {99-99}, keywords = {concept maps, assessment of mathematics knowledge, innovations in assessment}, isbn = {978-953-56797-0-7}, title = {Concept maps in assessment of mathematics knowledge}, keyword = {concept maps, assessment of mathematics knowledge, innovations in assessment}, publisher = {Matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo Istra}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }