Sustavi za upravljanje učenjem u suvremenoj nastavi (CROSBI ID 368422)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Žderić, Mateja
Granić, Andrina
Nakić, Jelena
hrvatski
Sustavi za upravljanje učenjem u suvremenoj nastavi
Suvremena nastava bitno se razlikuje od tradicionalne. Od učenika se danas traži aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu pomoću interaktivnih nastavnih sadržaja. Takav tip sadržaja nalazi se na sustavima za upravljanje učenjem koji se koriste u tvrtkama, školama, na fakultetima i drugim obrazovnim ustanovama. Ovaj završni rad dijelom je posvećen općenito tim sustavima. Sustavi su ti koji omogućavaju distribuciju nastavnih materijala, pravljenje istih na web-u, testiranje i ocjenjivanje učenika te međusobnu komunikaciju. Cilj ovog rada je bio objasniti kako ih možemo primjeniti u nastavi. Opisana je i uloga nastavnika koji oblikuje sadržaj i lekcije kako bi učenici mogli što kvalitetnije učiti iz njih. Veći dio ovog rada se odnosi na opis praktičnog dijela koji je obuhvatio uređivanje lekcija i testova na Moodle-u koji je jedan od sustava za upravljanje učenjem. Dakle, predstavljen je pokušaj oblikovanja nastavnih sadržaja kao lekcija koje se sastoje od skupa web stranica međusobno povezanih odgovarajućim alatima za navigaciju. To predstavlja značajan iskorak u odnosu na danas uvriježeni način strukturiranja kolegija kao niza datoteka korištenih u nastavi.
sustavi za upravljanje učenjem; Moodle; interaktivni on-line kolegij
nije evidentirano
engleski
Learning management systems in contemporary teaching and learning
nije evidentirano
learning management systems; Moodle; interactive on-line course
nije evidentirano
Podaci o izdanju
23
20.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split