Računalom potpomognuto učenje u nastavi arhitekture računala (CROSBI ID 368416)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jurić, Helena
Granić, Andrina
Nakić, Jelena
hrvatski
Računalom potpomognuto učenje u nastavi arhitekture računala
U prvom dijelu rada riječ je o ranim sustavima za učenje, modelu učenja potpomognutim računalom zatim o elektroničkom učenju te sustavu za upravljanje učenjem – Moodle. Drugi dio pobliže opisuje način oblikovanja nastavnog sadržaja u sustavu Moodle za kolegij Arhitektura računala. Metodičko oblikovanje nastavnog procesa prati određene etape, a to su uvod ili priprema, obrađivanje novih nastavnih sadržaja, vježbanje i ponavljanje te provjeravanje. Kroz uvod ili pripremu navedeno je par savjeta kako studentu omogućiti bolje razumijevanje gradiva te bolje snalaženje unutar gradiva. Obrađivanje novih nastavnih sadržaja ukazuje na brojne probleme za vrijeme izrade stranica te sugerira najefikasnija rješenja određenih problema. Vježbanjem polaznici prerađuju novu nastavnu građu jer će je tako najlakše usvojiti. Kroz cijelu lekciju provlače se pitanja vezana za određeni dio lekcije. Postoji više vrsta pitanja: Višestruki odabir, Spajanje parova, Kratak odgovor, Točno/Netočno, Esej, Numerički, Pitanja s računanjem (Calculated), Povezivanje kratkih odgovora (Random Short-Answer Matching), Ugrađeni odgovori (Embedded answers –Cloze). Na temelju tih pitanja moguće je kreirati test za određenu cjelinu. Pomoću testova se vrši provjera znanja polaznika. Svaki test može biti otvoren za pisanje u nekom periodu, i imati vrijeme određeno za pisanje. Sustav za upravljane učenjem Moodle te njegovi alati omogućavaju i bolju komunikaciju između predavača i polaznika. Iz dana u dan sustav se modernizira, a gotovo svi imaju pozitivan stav prema načinu učenja pomoću računala.
arhitektura računala; oblikovanje nastavnih sadržaja; Moodle
nije evidentirano
engleski
Computer assisted learning in teaching Computer architecture
nije evidentirano
computer architecture; instructional content design; Moodle
nije evidentirano
Podaci o izdanju
21
12.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split