Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 547068

Djeca s teškoćama u razvoju i tjelesna i zdravstvena kultura


Horvat, Iva
Djeca s teškoćama u razvoju i tjelesna i zdravstvena kultura 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


Naslov
Djeca s teškoćama u razvoju i tjelesna i zdravstvena kultura
(Children with developmental difficulties and physical education)

Autori
Horvat, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2011

Stranica
30

Mentor
Prskalo, Ivan

Ključne riječi
Djeca s teškoćama u razvoju; stavovi; učitelji
(Children with developmental difficulties; attitudes; teachers)

Sažetak
U ovom istraživanju ispitivani su stavovi učitelja prema integraciji djece s teškoćama u razvoju u redovitu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture. Pored toga, provjerene su moguće razlike u stavovima između učitelja koji u svojim razrednim odjeljenjima imaju integriranu djecu s teškoćama u razvoju i onih koji takvu djecu nemaju. Istraživanje se provodilo anketnim upitnikom među učiteljima razredne nastave u 6 zagrebačkih osnovnih škola. Anketom je ispitan 81 učitelj. Rezultati su pokazali kako većina učitelja ima pozitivan stav prema integraciji učenika s teškoćama u redoviti odgojno – obrazovni proces. Istraživanje je također pokazalo kako nema statistički značajne razlike između stavova učitelja koji imaju djecu s teškoćama u razvoju od učitelja koji takvu djecu nemaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb