Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoška promišljanja o vrijednostima (CROSBI ID 8718)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Mrnjaus, Kornelija Pedagoška promišljanja o vrijednostima. Rijeka, 2008

Podaci o odgovornosti

Mrnjaus, Kornelija

hrvatski

Pedagoška promišljanja o vrijednostima

Autorica u prvom dijelu knjige predstavlja definicije pojma „vrijednosti“ nekih od znanstvenika koji se bave pitanjem vrijednosti, te klasifikacije i hijerarhije vrijednosti koje su predložili. U drugom dijelu obrađuje pitanje moralnog odgoja te predstavlja odgovore nekolicine antičkih i suvremenih filozofa i znanstvenika na pitanje kako se djeci prenose vrijednosti, koje vrijednosti, da li je to uopće moguće i ako da na koji način, kada, i koliko dugo traje taj proces. U poglavlju „Odgoj za vrijednosti u Hrvatskoj“ autorica govori o vrijednostima u Republici Hrvatskoj – onima formalno i zakonski dogovorenima, propisanima programima i službenim dokumentima te projektima kojima se u praksi prenose i razvijaju kod djece i mladih. Također se u ovom poglavlju govori o etičkim kodeksima obrazovnih institucija u Hrvatskoj kao prenositeljima vrijednosti i jamcima moralnosti. U drugom dijelu knjige, naslovljenom „Studenti – vrijednosti – institucije. Budućnost kakvu zaslužujemo“, predstavljeni su rezultati empirijskih istraživanja „Studenti i vrijednosti“ i „Institucije i vrijednosti“. Istraživanje „Studenti i vijednosti“ provedeno je u obliku upitnika (s otvorenim i zatvorenim pitanjima) među studentima Sveučilišta u Rijeci i među studentima Sveučilišta Alpe-Adria u Klagenfurtu u Austriji (N = 1614) s ciljem ispitivanja vrijednosnih sustava studenata. Istraživanje „Institucije i vrijednosti“ provedeno je u obliku intervjua (s otvorenim pitanjima) s predstavnicima najvažnijih institucija (škola, crkva, država, gospodarstvo, mediji) u Hrvatskoj. U istraživanju je sudjelovalo osam osoba, cijenjenih akademskih građana i predstavnika institucija u Hrvatskoj, koji temi vrijednosti pridaju veliku važnost u svojem radu, a neki temu vrijednosti i znanstveno obrađuju.

vrijednosti; klasifikacija vrijednosti; odgoj za vrijednosti; povjerenje; studenti; Hrvatska; Austrija

nije evidentirano

engleski

Pedagogical Reflections on Values

nije evidentirano

values; values clasiffication; values education; trust; students; Croatia; Austria

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka:

2008.

978-953-6104-69-7

184

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija