Sustavi e-učenja u ranom primarnom obrazovanju (otočna škola) (CROSBI ID 368313)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tasovac, Marija
Stankov, Slavomir
hrvatski
Sustavi e-učenja u ranom primarnom obrazovanju (otočna škola)
Pričajući o unapređenju kvalitete nastave u osnovnim školama često se pri tome misli na velike gradske škole koje su nerijetko pretrpane učenicima, a zaboravljamo na škole koje se nalaze u manjim izoliranim ruralnim područjima, posebice na otočne škole. One naime nemaju popunjene učionice ali su zato pretrpane problemima počevši od nestručnog kadra, preko slabe prometne povezanosti s kopnom do kombiniranih razreda, noćne more većine učitelja. Bez obzira na negativne ali i pozitivne strane manjih otočnih škola kvaliteta nastave znatno zaostaje za kvalitetom ostalih škola. Taj problem su uočile mnoge zemlje u svijetu te su rješenje pronašle u primjeni učenja na daljinu. Slijedeći njihov primjer i mi smo odlučili u empirijskom dijelu rada ispitati je li moguće unaprijediti nastavu u manjoj otočnoj osnovnoj školi uz pomoć učenja na sustavu Moodle. Istraživanje je provedeno s učenicima drugog i trećeg razreda, u vremenu od četiri mjeseca u sklopu informatike kao izvannastavne aktivnosti. Istraživanjem nismo došli do statistički značajnih podataka, no bez obzira na ishod, smatramo da učenje na daljinu ima potencijala za unapređivanje kvalitete obrazovanja na otocima te se nadamo njegovoj primjeni u skoroj budućnosti.
otočne škole; unapređenje nastave; učenje na daljinu; Moodle; tradicionalna nastava
nije evidentirano
engleski
E-learning systems in primary education (island school)
nije evidentirano
island schools; instructional improvement; distance learning; Moodle; traditional instruction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
84
07.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split