Dubinska analiza podataka u sustavima e-učenja (CROSBI ID 368311)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ćirić, Tanja
Stankov, Slavomir
Krpan, Divna
hrvatski
Dubinska analiza podataka u sustavima e-učenja
Dubinska analiza podataka u sustavima e-učenja je mlada znanstvena disciplina temeljena na klasičnim tehnikama dubinske analize podataka, nastala s ciljem istraživanje jedinstvenih tipova podataka koji dolaze iz obrazovnog konteksta. Kroz sustave e-učenja nastavnicima i administratorima je dostupno mnoštvo korisnih informacija o interakciji učenika sa sustavom. Pohranjene u bazama podataka i log datotekama te informacije se mogu iskoristiti za analizu učenikovog ponašanja i postignutih rezultata u svrhu poboljšanja cjelokupnog nastavnog procesa. Na sustavu za upravljanje sadržajima učenja Moodle provedeno je istraživanje s ciljem stjecanja dubljeg uvida u modele ponašanja učenika pri radu sa sustavom, odnosno pronalaženja grupa učenika sličnog ponašanja na sustavu. U tu svrhu korištena je tehnika dubinske analize podataka klasteriranje. Uvid u obrasce ponašanja učenika omogućuje nastavnicima poboljšanje strukture i forme nastavnog materijala te pomaže pri donošenju brojnih odluka vezanih za korištenje i promoviranje određenih nastavnih sadržaja s ciljem olakšavanja interakcije učenika sa sustavom te postizanja boljih rezultata pri radu na sustavu.
Dubinska analiza podataka; sustavi e-učenja; klasteriranje; Moodle
nije evidentirano
engleski
Data meaning in e-learning systems
nije evidentirano
Data meaning; e-learning systems; clustering; Moodle
nije evidentirano
Podaci o izdanju
86
05.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split